zaterdag 17 januari 2009

Dirty Dancing!

Het was helemaal geweldig!!! Deze musical was helemaal wat ik ervan verwacht had! Na een uurtje kregen we het wel heel even warm want door een technische storing viel alles uit en was het even onduidelijk of de musical door zou gaan. Gelukkig was alles na een kwartiertje opgelost en konden we verder genieten. En dat hebben we ook zeker gedaan!!!
Voor de musical waren we ook nog even de stad ingedoken en wezen eten bij de MAC. Het was een erg leuke dag! Monique, bedankt voor de gezelligheid!!

2 Comments:

Viv said...

Volgende maand ga ik naar de musical Joseph :) maar deze staat ook zeker nog op mijn to go lijstje! (hopelijk ben ik nog op tijd!) Leuk dat je naar Tina Turner gaat!

sam said...

lijkt me ook een erg mooie musical, leuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad!! groetjes sam