vrijdag 2 januari 2009

Geboorte-boekje

Ik heb deze week vakantie gehad (ooo, zo fijn!) en ik heb niet stil gezeten :). Patrick en ik zijn onder andere een dagje naar Nijmegen geweest, naar de bios, naar een leuk feestje en 2 avonden goed op stap. Dat was allemaal erg gezellig!!!
Maar ik ben ook erg prodcutief geweest op creatief gebied! Ik heb onder andere dit boekje gemaakt voor een vriendinnetje van mij. Zij is in oktober bevallen van een dochtertje en het leek mij leuk hier een boekje over te maken. Ze wist van niets want ik had de foto's stiekum "gejat" dus dat maakte het extra leuk :). Het is een transparant boekje en zo is het geworden....















9 Comments:

Linde said...

echt prachtig!!!

Anita said...

Schitterend cadeau om te krijgen Evi!!!!! Wat zal ze daar blij mee zijn.

Viv said...

Wat een ontzettend leuk boekje!! Echt een super cadeau!

sam said...

wow, echt super gaaf boekje!!!! en nog de beste wensen voor 2009! groetjes sam

Peggy said...

Wat een prachtig cadeautje, echt heel erg mooi!
xxx Peggy

Annes Art said...

Kei gaaf boekje Evi!!

Klaartje said...

goed bezig geweest!! Heel mooi boekje!

D@nielle said...

wat een leuk boekje, wat zal je vriendin blij zijn hiermee. Lekker zo'n weekje vrij he :D

Marianne Hope said...

hartstikke leuk boekje! De beste wensen voor 2009!! Bedankt veelmals voor de leuke kerstkaart!!!