vrijdag 23 januari 2009

Goed nieuws!

Gister was het weer zover...mijn jaarlijkse onderzoeken in het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis. Het is nu bijna 3 jaar geleden dat ik ziek was en geopereerd ben, en elke keer worden de onderzoeken ietsjes gemakkelijker. Hoe langer geleden, hoe groter de kans dat het weg blijft toch?! Dit keer was ik er sowieso ietsjes relaxter onder omdat ik vorige maand al een paar onderzoekjes had gehad vanwege een blijvende verkoudheid. Vol goede moed gingen ons mam en ik dan ook naar Amsterdam! En dat was terecht want alles was goed!!! Yeah!!
Een klein tegenvallertje was er wel... 3 weken geleden ontdekte ik een bult op mijn rug. Mijn arts (net als mijn huisarts) verwacht dat het een vetbult is. Maar aangezien deze blijft groeien en nu ook al best groot is (3 a 4 cm), zei hij dat deze er wel uit moet. Dat kan een huisarts op zich ook doen maar mijn arts wil het graag in het AVL laten doen. Vanwege mijn historie wil hij namelijk zeker weten dat het een vetbult is en ze gaan hem dan ook, na verwijdering, nog onderzoeken. Dat is op zich natuurlijk alleen maar goed!...maar toch ook ff een tegenvallertje. Nu moet ik 2 februari wéér naar Amsterdam en ondanks dat het een hele kleine ingreep is, moet er toch wéér een naald en mes in mijn lijf (en daar heb ik het gewoon niet zo op *lol*) en moet ik toch wéér op een uitslag wachten. Maar ach, het is alleen maar goed dat ze zo voorzichtig zijn dus ik moet helemaal niet zeuren!! Ik moet gewoon heel blij zijn met mijn goeie uitslagen van gister en dat ben ik ook! Yahooooo!! Fijn weekend allemaal!

10 Comments:

Anita said...

Toch wel spannend elke keer die onderzoeken lijkt me.
Gelukkig dat ze goed nieuws hebben :).
Ook voor jullie fijn weekend!!

Audrey said...

gelukkig goed nieuws voor jullie!
Ik zal nog duimen voor 2 febr.!

Lisetta said...

Heel fijn voor je Evi dat het goed nieuws is. En nu dan ook zeker een fijn weekend voor je...
Succes voor 2 febr.

Yvonne said...

SUPER!!!! Geniet van het goede nieuws! Lekker weekend en tot volgende week :-)))))!

Klaartje said...

Fijn dat het weer goed nieuws was! :) Ik ga alvast duimen voor 2 februari, maar dat wordt zeker ook goed nieuws! fijn weekend!ingerova

Viv said...

Voor jou ook een heel fijn weekend en gelukkig met goed nieuws! Ook ik zal aan je denken op 2 februari!

Mandy said...

Evi, wat heerlijk dat dit allemaal weer goed was! Wat een opluchting he. Ok, die 2 feb is natuurlijk minder, ik duim dan voor je. Eerst gaan we elkaar eindelijk weer zien aankomende zondag! (Check je de auto eerst :)?

xxxmandy

Hanneke said...

Heerlijk het weekend in met dit goede nieuws! Fijn joh! Zal toch iedere keer weer spannend zijn...
Ik duim voor je in febr.!

Angelina said...

Wat fijn dat het goed was. Nu hopen dat 2 februari ook goed is. Daar ga ik vanuit!! Liefs!!

D@nielle said...

:D en dat andere komt ook goed hoor!