maandag 5 januari 2009

Linde, ik en blablabla...

Om de tijd te overbruggen tot mijn volgende post (aanstaande woensdag met weer een nieuwe Dutch Dare!) even een leuke foto van ons Linde en mij. Deze foto is vorige week gemaakt toen wij een feestje hadden aangezien de man-van-de-zus-van-de-vriend-van-linde (volgen jullie hem nog *lol*?) 40 werd. Tja, nu vragen jullie je misschien af "Wat deden jij en Patrick daar dan?". Hi, tja, dat zijn ook weer bekenden van ons. Soms is het een klein wereldje hè :).

Voor diegene die trouwens mijn transparant boekje wel leuk vonden...ons Linde heeft er ook eentje gemaakt en deze staat nu op haar blog. Echt leuk!!!
Gisteren hebben wij naailes gehad van ons mam. Echt leuk maar ik dacht, dat doen we effe... Nou, echt niet dus! Onder het motto "geduld is een schone zaak" hebben we doorgezet maar poeh poeh, dat viel even tegen! Inmiddels heb ik het redelijk (lees; een heel klein beetje *lol*) onder de knie...ja, voor een beginner dan hè *lol*. Gelukkig wil ik het alleen gebruiken voor het scrappen en het maken van boekjes en was mijn doel niet het maken van een complete outfit :).

3 Comments:

Anita said...

Ben benieuwd naar je creaties die vanonder je naaimachine tevoorschijn worden getoverd.
Heel veel plezier ermee en suc6 natuurlijk.

Annes Art said...

Leuke foto Evi!! ik zal mijn naaimachine laten staan tot vlg week;o))

Viv said...

Naailes.......pfffff, geduld is idd een zeeeeer schone zaak!
Ik weet er alles van, heb het mezelf bijna allemaal uitgezocht! Was toch iets moeilijker dan ik dacht!
Ben ook benieuwd hoe het fabric boekje eruit komt te zien (dat ging jij toch ook maken?)