woensdag 14 januari 2009

MLS-nieuws

Zo...we hebben vandaag toch een lange post voor jullie op het MLS-blog! Ben je nieuwsgierig naar shop-nieuws, KORTING!!!, kadootjes, kit-nieuws of het scrap-a-licious weekend, ga dan snel kijken! Als laatste heb ik ook nog voor jullie uitgewerkt hoe ik mijn kerstswap-doosje heb gemaakt.
Verder heb ik eigenlijk niets te laten zien :(. Ben niet zo productief geweest de laatste dagen want voelde me niet zo lekker. Heb zelfs het maandelijks crazy amigo-avondje moeten missen :(. Morgen heb ik wel weer iets leuks in petto...dan ga ik met Monique naar Dirty Dancing (de musical). Eerst even lekker naar de stad (Utrecht), dan wat eten en dan swingen maar! Heb er zin in!!!

5 Comments:

Lisetta said...

Hoi Evi,
Veel plezier in Utrecht. De musical is prachtig( ben er gisteren geweest) Super hoor.
Beterschap

Klaartje said...

Je kerstdoosje staat hier nog steeds op de tafel, misschien moet ik me er ook eens aan wagen.....? Ben benieuwd hoe je de musical vindt, veel plezier in ieder geval!! :)

Kim said...

Hoi Evi, ik wilde even vragen of je voor mij een beschrijving hebt voor het maken van je stampot boekje??


Alvast bedankt.

xx Kim

Kim said...

He Evi,

erg duidelijke uitleg hoor, vooral met de foto's erbij. Ik zal straks er eens mee aan de slag gaan.

doei doei xx Kim

Viv said...

En hoe was dirty dancing? Ik ben helemaal gek van musicals maar deze heb ik nog niet gezien!
Ga je ook naar het scrap a licious weekend?? Ik ga de zaterdag, heb er nu al zin in!!