maandag 26 januari 2009

USA...here we come!!!

Waaaahhhhh! Wij gaan naar....FLORIDA!!! Yeah! Ik kan het nog steeds niet geloven :). Vrijdag gingen wij naar het reisbureau om wat informatie in te winnen om eventueel een vakantie te boeken. Naar Duitsland, of Scandinavie, of Zeeland.... Hi, een uur later stonden we met een optie op 2 tickets naar Miami buiten. Was dat ff onverwacht...en gaaf!! Vandaag hebben we definitief geboekt! We hebben alleen nog maar de tickets. De reis zelf (we gaan een auto huren) gaan we nog helemaal uitstippelen, samen met het reisbureau. Waar we in ieder geval graag naar toe willen gaan is: Miami beach, de Everglades, Orlando (Sea World, Disneyworld etc), Naples, Daytona beach en Tampa Bay. We hebben maar 2 weken en we willen ook graag nog, tussendoor of erna, kunnen uitrusten én niet te lange autoritten dus dat wordt goed plannen! Maar dat gaat helemaal goed komen!!! Ik heb er nu al zo'n zin in!!! Ik ben nog nooit verder geweest dan landen zoals Turkije en Griekenland dus dit vind ik zooo spannend!!!! Yahoo!!!
Uhh, tips voor leuke scrapwinkels daar zijn natuurlijk van harte welkom *lol*!!!

14 Comments:

Linde said...

Ik ben jaloerzzzzz!
Echt heel leuk dat jullie deze reis gaan maken! Benieuwd of jullie ook aangestoken worden met het virus 'ik-wil-noh-meer-verre-reizen-maken'!
kuzz linde

HARTENKERSJE said...

Ja ik ook, vooral voor scrapspullen hihi maar ik zal met plezier mijn boodschaplijst (je?) aan je geven hihi.

lfs Kirs

Audrey said...

Wow, geweldig!

Angelique said...

Zooooodan! COOL!

Annes Art said...

zo, kei leuk joh!!

Viv said...

Gaaf zeg!!! Ik ben ook jaloers!!
Wij hebben Corfu voor dit jaar in de planning(ook leuk natuurlijk) maar jouw reis is toch wel echt te gek!

D@nielle said...

oh meid wat leuk ik ben jalooohoooeers ! Ehm heb nog wel een paar ponsen die ik wil LOL. Mijn tip, ga met 1 lege koffer heen of koop er daar eentje bij ......

Klaartje said...

ooohhhh Gaaf zeg!!! Alvast veel voorpret! :)

sam said...

wow, super gaaf zeg! (beetje jaloers hihi) daar kan je vast ook wel leuke scrap spullies vinden.wanneer ga je?
groetjes sam

Marcia Hamelijnck said...

Ohhh leuk!!! Ik ben ook twee keer in Florida geweest. Uiteraard moet je die parken gewoon doen! :-) Ik vond Animal Kingdom heel leuk en ook Typhoon Lagoon (soort waterparadijs). En in de Everglades kun je zo'n boottocht maken! Das ook leuk!
En neem je creditcard mee, want je kunt natuurlijk heerlijk shoppen in de USA!

Anoniem said...

jooooooo wat gaaf
wanneer?

Anita said...

Ohhhhhhh helemaal leuk!!!!
Ik wens jullie net zo'n gezellige leuke vakantie toe als wij hebben gehad in de USA.
Veel plezier alvast met de voorbereidingen.

José (It's a Dutch Girlsname!) said...

Dikke vette tip: Kijk eens op de website www.allesamerika.com (en dan voornamlijk het forum. Echt een bodemloze put met informatie over eventuele routes. Het is namelijk een stuk goedkoper als je zelf hotels zoekt en boekt dan via het reisbureau! Neem maar eens een kijkje!

Heel veel plezier! (ben nu onze tweede reis aan het uitstippelen naar west-amerika :D)

Anoniem said...

veel plezier