zaterdag 21 februari 2009

Afscheid....

Zoals Anita goed verwoord op haar blog; vandaag is een zwarte bladzijde uit de geschiedenis van veel scrap&stempelfanaten! We hebben afscheid genomen van de Creatie. Snik snik! Vandaag konden we voor de allerlaatste keer shoppen :(. Het was gekkenhuis!!! Je moest letterlijk over de mensen heen om nog wat leuke spullen te kunnen bemachtigen. Maar ik ben erg blij met mijn allerlaatste aankopen! Ik zal de Creatie zeker gaan missen hoor!!! Marcia, Klaartje en de rest van de Creatie; bedankt voor alle creatieve gezelligheid en inspiratie!!! Veel succes met jullie nieuwe dingetjes!!! Met de Crazy Amigo's hadden wij een afscheidsboekje gemaakt voor Marcia. Wij zijn immers in de Creatie "geboren" :). Dit was mijn bijdrage voor het boekje...
Ga ook eens bij de andere Crazy Amigo's kijken, zij hebben prachtige kaartjes voor het boekje gemaakt!!!

5 Comments:

Marcia Hamelijnck said...

Hoi Evi,

Super bedankt voor het prachtige boekje dat ik van jullie heb gekregen. Echt super!

charlene said...

Nou, ben benieuwd hoe je je vandaag voelt hahaha!! Rust vandaag maar goed uit, want morgen gaan we d'r tegenaan!!! ALAAF!!!

Marianne Hope said...

leuk idee en een heel leuke pagina heb jij gemaakt.

Annes Art said...

Nu zie ik je pagina eigenlijk pas echt goed, het was zo'n drukte s'morgens;o))Schitterend Evi!!

Viv said...

Jammer dat de Creatie er niet meer is! Maar de pagina in het boekje voor Marcia is in ieder geval super!