zondag 8 februari 2009

Art Journey dagen en foto's

Gister ben ik, samen met Anita & Carla & Charlene & Klaartje. naar de Art Journey-dagen geweest. Het was een erg leuke en gezellige dag!!! Ik was wel produktiever in het kijken dan in het doen...ik had maar één kaartje af :). De demo's van Sija vond ik erg leuk om te volgen! Ik heb weer een aantal, iig voor mij, nieuwe dingetjes geleerd welke ik binnenkort snel een keertje wil gaan uitproberen. Ook het transferen (uhh, schrijf je dat zo?? hi) is me weer een keertje uitgelegd. Misschien dat het me nu wel een keertje gaat lukken *lol*???

Vandaag kwam ik op het blog van Marcia de link BeFunky tegen. Ik kon het niet laten zelf ook een paar foto's te bewerken. Dit is mijn resultaat...

4 Comments:

Viv said...

Leuke foto`s, heb me er vanmiddag ook mee geamuseerd!

Anita said...

Keiskon Evi. Heb het gisteren ook al ontdekt :)

HARTENKERSJE said...

leuke foto's. Dat ga ik ook eens proberen.
Enne ik heb je uitgedaagd ...zie mijn blog.

lfs Kirs

sam said...

die bovenste foto is gaaf geworden! groetjes sam