maandag 2 februari 2009

Au, au, au maar hij is eruit!

Vandaag is mijn (vet)bult verwijderd maar ooh, wat is dat tegengevallen zeg!! Pff!! Het was echt NIET leuk! Tuurlijk was ik wat zenuwachtig, als er in je gesneden moet worden is dat natuurlijk nooit leuk ,maar dit had ik echt niet verwacht! Ik dacht, er wordt een sneetje gemaakt, dat ding floept eruit en het wordt weer dicht gemaakt. Volgens de arts gaat het ook 9 van de 10 keer zo dus die gedachte was niet eens zo gek. Maar helaas, bij mij ging het anders :(. Het bleek dat de bult groter was en dieper zat dan vewacht. Ook zat hij rondom helemaal verkleefd, tot aan een spier. Het was dus een heel gepulk om hem er heel en volledig (voor de kweek) uit te krijgen. Ze hebben er meer dan een half uur over gedaan. Ook konden ze niet alles in een keer verdoven, daar konden ze niet bij, dus ik moest het elke keer aangeven als ik het niet meer trok en pas dan spoten ze verdoving bij. Het verdoven op zich vond ik echter ook al erguhh pijnlijk dus ik beet steeds eerst een paar keer goed op mijn tanden...totdat de assistente dit in de gaten had en dan toch alsnog verdoving bij spoot :). Ik was blij dat de arts halverwege aangaf dat het hem ook erg tegenviel want ik begon al bijna te denken dat ik echt een watje ben *lol*. Ik kwam echt helemaal doorweekt van (angst)zweet die tafel af en ik stond helemaal te trillen. Ik had echt letterlijk knikkende knieen! En dat heeft nog wel minstens een half uur geduurd. Gelukkig denkt de arts nog wel steeds dat het een vetbult is en dat is natuurlijk het belangrijkste! De 12e krijg ik de uitslag maar ik heb er volle vertrouwen in dat dat wel goed zit. Het ding is eruit maar pff, wat een middag zeg! Au, Au, Au!!!

9 Comments:

Anita said...

Owjeeeee dit klinkt inderdaad niet echt prettig.
Gelukkig is het achter de rug dat gebeul. Bahbah, moet er niet aan denken.... ieeeeekkkkks.
See you tommorrowwwwwwww.

Klaartje said...

hé bah, dat klinkt inderdaad niet grappig :( Lekker rustig aan maar, en dan morgen feesten! hihi! tot morgen!

Audrey said...

He wat pijnlijk klinkt dat! ik hoop dat je vandaag volop kunt genieten, GEFELICITEERD!

charlene said...

Nou, ik hoop dat je er vandaag niet zo veel last van hebt. En dat het niet tegenviel nadat de verdoving was uitgewerkt.
Tot vanavond birthday girl!!!
x

Angelique said...

HAPPY BIRTHDAY!!!
Hopelijk valt de na-pijn mee...
Wat een toestand, he!

D@nielle said...

Ooooh wat balen zeg dat het zo is tegengevallen ! Ik wilde je iig toch een fijne verjaardag wensen en hoop dat het vandaag niet meer zo'n pijn doet !!

mandy said...

AUCH! Oh meissie wat vervelend! Maar hij is eruit! Gefeliciteerd met je verjaardag!

Viv said...

Van harte proficiat met je verjaardag!! :) Flink aan het feesten? Zo kun je gisteren een beetje vergeten hoop ik!

Marianne Hope said...

Wat erg zeg. Goed dat het nu over is, eh? Hartstikke gefeliciteerd met de verjaardag! (die was...)