donderdag 26 februari 2009

Boekje Rockin'Park

Afgelopen 2 maanden ben ik bezig geweest met een boekje over Rockin'Park 2008. Net voor de carnaval had ik het af. Voor het eerst dacht ik niet halverwege "pff, is het nog niet af...???". Dat heb ik vaak bij boekjes :). Nu had ik daar totaal geen last van! Misschien kwam dat omdat ik bijna heel het boekje bij Linde heb gemaakt (samen scrappen is toch gezelliger dan alleen *lol*) of omdat ik steeds maar een paar pagina's per avond heb gemaakt en er totaal geen druk achter zat dat het af moest. Ik weet het niet...ik weet wel dat ik zelf erg blij ben met het eindresultaat (en dat hoor jij mij niet snel zeggen *lol*)!














Trouwens, jullie denken nu misschien "hé, wat doet Evi achter die computer, moest die niet gaan haring happen??". Ja, eigenlijk wel sniksnik, maar ik heb de verstandige beslissing genomen (ohh, ik ben zo trots *lol*) om niet te gaan. Eigenlijk had ik heel de week vakantie maar vanmiddag werd ik gebeld door het werk met het vriendelijke verzoek om morgen toch te komen. Bepaalde werkzaamheden zouden anders niet op tijd klaar zijn. Tja, dan kun je geen "nee" zeggen hè. Erg balen maar het is niet anders. Aangezien ik vandaag al bijna omviel van moeheid (nasleep van de carnaval) en een uurtje slapen net ECHT NIET heeft geholpen, heb ik dus maar besloten thuis te blijven met de hoop morgen dan toch een beetje fit te zijn...Oh, wat goed van mij! :)

8 Comments:

HARTENKERSJE said...

Echt vet-cool boekje! Nou dat is echt verstandig van je, lijkt me wel moeilijk. Petje af!

lfs Kirs

Viv said...

Ontzettend cool boekje!! Jammer dat je morgen weer aan het werk moet!

Mandy said...

Yay Evi! Heel verstandig, niet alleen voor jezelf, maar ook prettig voor je collega's, want haring blijf je ruiken ook al poets je je tanden drie keer hahahaha. GEWELDIG boekje, je kunt zien dat er met heel veel plezier aan is gewerkt!

Annes Art said...

Kei gaaf boekje Evi!!

Angelina said...

Wat een cool boekje!

sam said...

heel stoer boekje! helemaal gaaf! groetjes sam

Inge said...

Wat een onwijs gaaf boekje Evi! Een superleuk idee voor mijn PinkPop avontuur eind Mei, dank je wel voor de inspiratie:o)

Groetjes, Inge

D@nielle said...

superleuk boekje !