dinsdag 24 februari 2009

Carnaval 2009

DE CARNAVAL zit er weer bijna op! Nog één avondje en dan kunnen we weer "normaal" de deur uit :). Hier een aantal foto's van mijn carnavalsavontuur tot nu toe...

Zaterdag....
zijn we naar 't Pandje geweest. Het was erg gezellig!!! Ik had mijn jurk van vorig jaar maar weer uit de kast getrokken. Hij zat wat strakker dan vorig jaar *lol* maar verder ging het prima.

Maandag (Rosen Montag)....
de kroegentocht van Deurne met eigen Prins. Samen met Linde en een paar vriendinnen was ik verkleed als roodkapje. Zien we er niet beeldig uit *lol*???
Op deze foto's is duidelijk te zien...ik moet mijn haar NOOIT blond verven *lol*.
Met deze foto zijn Patrick en ik deze week "foto van de week" bij de Koets...
Onze prijs was een kan vol Roodkapje (= rode wodka met redbull)! Erg toepasslijk bij mijn carnavalsoutfit *lol*. We hebben hem gister maar meteen genuttigd *lol*. Hmm, lekkah!
Halverwege de dag ben ik thuis even van pruik gaan wisselen. Dat is het voordeel als je midden in het dorp woont :). Ik had zo'n koppijn van die vlechten! Ze zaten namelijk nogal strak *lol*. En gelukkig was ik daardoor ook weer brunette *lol*. Toch meer mijn haarkleur...(al zou je dat niet altijd zeggen *lol*).

Vanavond nog één avondje en dan, als afsluiter van de carnaval, morgenavond nog frikadel happen bij de Koets en donderdagavond haring happen bij 't Pandje. Poeh, en dan zit de vakantie er alweer bijna op :(.

4 Comments:

mama said...

Jullie zien er echt geweldig uit!!! Toch vind ik de blonde roodkapje heel leuk...voor de carnaval!!Nog veel plezier met de laatste loodjes! x

Anita said...

Poehpoeh zware dagen vur jullie, da heur ik wel.
Veul plezier nog de kommende daag.
ALAAFFF

Viv said...

Ha carnavalsvierder! Leuke foto`s, veel plezier nog :)

charlene said...

Heej!! Skon fotokes hoor hihi!!! Gister ook nog volgehouden??? Veel plezier met frikadelhappen vandaag!