woensdag 4 februari 2009

DD #52 "Hartjes"

Februari is toch wel een beetje de maand van de liefde, immers het is de 14e weer valentijnsdag! Het thema voor de Dutch Dare van deze maand is dan ook "Hartjes"! Deze foto van Patrick en mij had ik al erg lang liggen om te scrappen. Telkens wanneer ik hem pakte, legde ik hem toch weer terug. Ik kreeg maar geen inspiratie, ik denk omdat de foto zo donker is, ik weet het niet... Nu met dit thema heb ik mezelf verplicht deze foto te pakken. Ik vind het toch wel een leuke foto en daarom ook zonde om hem niet te scrappen. En na al mijn vorige mislukte pogingen ben ik over deze poging eigenlijk best wel tevreden! Zelf vind ik het designpapier erg leuk passen bij de journaling *lol*.

Voor de uitwerking van de andere DT-meiden, klik hier. De deadline voor deze dutch dare is maandag 2 maart. Veel plezier!!!

6 Comments:

Viv said...

Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen!! De LO is echt te gek!! Leuk papier, heb ik ook nog liggen!

sam said...

erg leuke Lo, de journaling past inderdaad goed bij het papier!
groetjes sam

charlene said...

Hij is idd errug leuk geworden!!!

Anita said...

Supergave L.O.
Gaat het weer een beetje met je??

Audrey said...

Schitterend!
ps; ik zag hier in veghel dat nieuwe kledingmerk waar jij een jas van heb bij Identity!

Marianne Hope said...

Hartstikke leuke LO!!