zaterdag 14 februari 2009

Ja Ja Ja!

Hou jullie vast want ik heb erg leuk nieuws (vind ik zelf tenminste *lol*). Patrick en ik gaan trouwen!!! Patrick heeft mij vandaag ten huwelijk gevraagd en ik heb, natuurlijk!, JA gezegd! Het duurt nog wel even want de datum dat we graag wil trouwen is 11-11-2011. Jazeker...het gekkengetal! Dat past goed bij ons *lol*! Hier heeft Patrick altijd al grapjes overgemaakt maar ik had niet verwacht dat hij me ook echt daadwerkelijk zou vragen. Hij riep altijd niet te willen trouwen, vandaar... Ik was dan ook helemaal overrompeld! Patrick kwam erachter dat het vandaag, op valentijnsdag, nog precies 1000 dagen is tot 11-11-11 en dus vond hij vandaag een perfecte dag om mij te vragen. Precies om 11 minuten over 11 heeft Patrick zijn aanzoek gedaan met 11 rozen. Lief hè! Met zo'n datum moet je altijd erg op tijd zijn, vooral voor de gemeente en de locatie, en nu hebben we ook lekker veel tijd om alles te regelen, uitzoeken, voorpret...en om te sparen *lol*. Toen ik het vanmiddag aan de Havo-meiden vertelde, reageerde zij ongeveer net zoals die vrouwen, en mannen *lol*, uit de Heineken-reclame met die inloopkast. ZO LEUK!!! Geweldig moment! IEDEREEN is trouwens totaal verrast...zo leuk!!! Dussuhh....daar moet weer opgedronken worden! Uhh, o jee....*lol*

20 Comments:

Anita said...

OHHHHHHHHHHH GAAF GEFELICITEERD jullie allebei!!!
Wens ik jullie alvast veel voorpret en natuurlijk alle geluk van de wereld.
Wat een romantisch menneke hedde gij toch, al die elfjes hihi.

Klaartje said...

Oooohhh!! wat leuk!!! Gefeliciteerd! En wat een super idee zeg! nog maar 999 nachtjes.... Veel voorpret! ;) enneh... drink er inderdaad maar weer eentje, of twee, of....

Anita said...

Ohjaaaaaaaa ennuh PROOST maar weer hihi.
FEESTJE FEESTJE FEESTJE....

Mieke said...

Vast gefeliciteerd Evi!!!
Een te gek aanzoek zo!!!

Viv said...

Proficiat!!!!! Wat een leuk aanzoek zeg!! Ben helemaal jaloers ;0)

Liesbeth said...

Wow, wat supergaaf en romantisch !! Gefeliciteerd !!

Audrey said...

Wow!! gefeliciteerd!! En wat origineel aan zo veel dingen gedacht!SUPER voor jullie allebei!!

Peggy said...

Proficiat!!!!!!
xxx

charlene said...

Wie had dat nou gedacht hahaha!! Ik was ook wel even verbaasd toen je gisterochtend belde. Maar we zijn natuurlijk kei blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nogmaals proficiat van Stephan en mij!
X

D@nielle said...

zucht zwijmel wat een leuk nieuws en wat heeft hij er goed over nagedacht zeg wow. Hardstikke gefeliciteerd, geloof me de geweldig !

HARTENKERSJE said...

Waaauuwwwwww...dat heb je (jullie) ook verdiend. Zeg, dat hij zo goed voorbereidde alles met elf. Dan owrdt het bijzndere getal voor jullie.
Geniet er van, van de voorbereidingen etc. Helemaal leuk leuk!

lfs Kirs

Annes Art said...

wowwwwwwwwwwwwwwww, leuk joh, proficiat!!

Lisetta said...

Kei leuk, proficiat en geniet van de voorpret, die is ook heel leuk.

Lisetta said...

Kei leuk, proficiat en geniet van de voorpret, die is ook heel leuk.

Mandy said...

JOEPIEIEIEIEIE!! Wat gaaaaaaf Evi!
Gefeliciteerd!!!
Enne, meende je dat vorige keer over die voetbalplaatjes van de AH?
Ik heb hier nl. 11 dichte zakjes liggen, gekregen van mijn ouders om te doneren aan iemand die ze spaart :)

José (It's a Dutch Girlsname!) said...

Cooool! Helemaal hip!
Van harte gefeliciteerd!
Ik, als echte trouwfan, kan niet wachten totdat ik een keer ga trouwen! (Oké, geef toe, ik ben pas 23 :D)

sam said...

oh!!! gaaf!! Gefeliciteerd!! En wat heeft hij je op een leuke manier gevraagd!! groetjes Sam

Angelina said...

WAT EEN ONTZETTEND LEUK NIEUWS!!!! En wat een aanzoek!!!! Super gefeliciteerd. Heel veel voorpret met alles regelen! En ook nog gefeliciteerd met de goede uitslag!! Dikke kus uit Amsterdam!!

vintage wil said...

GAAF! GEFELICITEERD.
gr wil

Annemarieke said...

super!!! gefeliciteerd!! en have fun met alle voorpret, echt dat is zooo leuk!