vrijdag 13 februari 2009

Round Robin Crazy Amigo's

Samen met (bijna) alle Crazy Amigo's gaan we een Round Robin doen. We hebben ieder een boekje gemaakt en daar een thema aan verbonden. Iedere Crazy Amigo zal vervolgens een (aantal) pagina's in ieder boekje bewerken. Na 7 maanden krijgen we ieder ons eigen boekje weer terug. Leuk hè?! Ik heb gekozen voor het thema "Story". Ik ben benieuwd wat iedereen hierbij gaat maken! Mijn boekje gaat als eerste naar Audrey. (Hij komt eraan Audrey, welke dagen werk jij?)



O, ik heb gister trouwens braaf naar jullie comments geluisterd (zie vorige post) en er voor jullie allemaal eentje gedronken.... Pff, ik heb nu wel een beetje hoofdpijn hoor *lol*.

4 Comments:

Audrey said...

Stories genoeg, dus kom maar op!
woe-don-vrijdag onder schooltijden
ben ik er!

Jennie said...

Haha, voor die hoofdpijn was ik al bang:-)

Angelique said...

Super goed nieuws!!!!
En een leuk idee met het boekje!

Hanneke said...

Leuk zo'n CJ! Welke stempels heb je gebruikt voor de tekst?

Wat ben je lief ten huwelijk gevraagd!!! Supergefeliciteerd!