woensdag 18 februari 2009

Schets #18 MLS

Het is de 3e woensdag van de maand en dus weer tijd voor een nieuwe schets op ons MLS-blog! Dit keer heb ik de schets mogen ontwerpen. Altijd erg leuk om te doen!!! Maar ik ben niet zo goed in van die tekenprogramma's op de computer dus gelukkig heeft Nicole hem voor mij in een mooi jasje gegoten :). Dank je wel Nicole!! De schets kun je hier zien, net als de mooie bijdrages van de DT-meiden. Voor de LO heb ik een foto van Linde, Mark en Kuta gebruikt.

De deadline voor deze schets is maandag 15 maart. Veel plezier!!!

5 Comments:

Audrey said...

Prachtig!

sam said...

super gaaf Lo'tje! gaaf achtergrond papier ook! groetjes sam

Mandy said...

Schitterend Evi, was een superleuke schets! En man, wat een gave creatie in je vorige post, ik bewonder het zo dat je zo goed met verf en inkt overweg kunt! Wil ik graag van je leren!

Linde said...

Echt héél mooi!

Annes Art said...

Kei gave layout Evi!!