woensdag 4 februari 2009

Verwend!!!

Gister ben ik 28 geworden en ondanks dat ik het niet echt gevierd heb, ben ik toch goed verwend!!! Omdat ik thuis was vanwege de ingreep maandag, zijn ons Linde&Mark, ons mam en Yvonne toch even langs geweest. Ons Linde heeft 's middags voor mij ook nog appeltaart gebakken want 's avonds hadden wij ons maandelijkse CrazyAmigo-avondje en dat was dit keer, ook een beetje vanwege mijn verjaardag :), bij mij. Ik heb me gister dus toch wel een beetje jarig gevoeld en ook een erg gezellige dag gehad! En zoals ik al zei, ik ben goed verwend...Lekkere chocolade, mooie kaartjes, bloemen, een super gaaf boek over Florida (Thanx Stephan en Charlene, ben ik echt heel blij mee!!) en van de Crazy Amigo's leuke scrapspulletjes!!! Ook hadden zij een hele mooie tag-waaier voor mij gemaakt... Kei bedankt meiden!!!Eerder had ik ook al van ons mam een kaartje voor het concert van Guus Meeuwis gekregen en van Linde en Mark heel veel scrapspulletjes! Via Linde kreeg ik gister ook nog een enveloppe van ons opa en oma met daarin geld én voetbalplaatjes van de AH! Yeah!!! Ja, ik ben dan wel 28 geworden maar ik doe gewoon mee met die hype hoor *lol*. Dit is tevens een hint voor diegene die ze niet sparen...mijn adres is.....hahaha. Opa en Oma, jullie ook bedankt!
Met mijn wond gaat het steeds beter. Het trekt nog wel heel erg dus ik moet nog een beetje uitkijken met wat ik doe maar de pijn valt op zich wel mee. Zeker ten opzichte van maandag! Tot vanavond (48 uur) moest ik het van de arts sowieso rustig aan doen dus ik hoop dat het dan vanaf morgen allemaal wat beter zal gaan voelen. Dan kan ik tenminste ook weer draaien in mn slaap...Grrrr! *lol*

2 Comments:

Angelina said...

Nog Proficiat!! Goed dat je zo verwend bent. Na zo'n ingreep heb je dat ook verdiend. ;-) Ik hoop dat je snel weer helemaal hersteld bent! Liefs!!

D@nielle said...

oooh wat een leuke dingetjes allemaal !