dinsdag 24 maart 2009

Boekje AC/DC

Afgelopen donderdagavond ben ik weer gezelli bij ons Linde wezen scrappen. Ik vind het dan altijd fijn om een "projectje" mee te nemen. Ik heb bij Linde natuurlijk niet al mijn spullen bij de hand en dan vind ik bijvoorbeeld een LO maken altijd erg moeilijk omdat je niet echt vooraf kunt inschatten wat je daarvoor nodig hebt (ik in ieder geval niet *lol*). Ik had nog een pizzadoos liggen met mijn "afval" van mijn Rockin'Park-boekje en daarmee heb ik een boekje gemaakt over ons AC/DC-avondje. Het is een snel en simpel boekje geworden maar ik vind het gewoon leuk als aandenken!











Ohh, ik loop inmiddels aardig voor aap!! Zag ik er zaterdagavond, ondanks mijn wondje en ei, nog redelijk uit...inmiddels is het ei een zwelling geworden en is deze zwelling gaan zakken. Zondag had ik ineens een huge rechter-voorhoofd, nu heeft de zwelling inmiddels mijn oog bereikt en is deze helemaal dik, inclusief wal. Hmm, héél charmant...NOT! Ben benieuwd wat de dag morgen brengt *lol*... Hopen dat het snel wegtrekt zodat ik dit weekend nog beetje normaal (zover dat mogelijk is *lol*) op de familiefoto kan...:)

8 Comments:

Anita said...

Helemaal leuk!!!!!!
Ja je boekje bedoel ik dan he.....niet je zwelling :(.

Audrey said...

Geweldig Evi!

Viv said...

Gaaf boekje is het geworden zeg!! Echt een leuk aandenken!
En nu maar hopen dat je zaterdag leuk op de foto kunt!

Linde said...

Echt een leuk boekje geworden!!
kuzz linde

Henny said...

boekje is erg leuk!
Jou zwelling bewonderen we het weekend wel. Die is misschien ook wel een boekje waard?!?

Beterschap en tot vrijdag

Henny

D@nielle said...

ook deze is zo leuk geworden, hoop dat het minder wordt ipv nog dikker ;)

Angelique said...

STOER!!!!!!

Margriet said...

Wow, wat een stoer boekje!