vrijdag 20 maart 2009

CAC "Paint"

Onder het motto "het hoeft niet mooi te zijn als je me weer even lekker bezig bent" ben ik woensdagavond mijn hok ingedoken. Ik had gewoon zin om weer iets te maken ondanks mijn nul inspiratie de laatste tijd. Ik ben dan ook maar gewoon wat gaan kliederen. Lekker vegen met die verf *lol*! Mjn creatie's zijn dan ook niet echt geweldig, maar hé, ik heb tenminste weer wat gedaan :) en dat was fijn! Ik heb één kaartje gemaakt en één LO, beide met verf, dus goed voor de Crazy Amigo Challenge want daar is het thema deze week "Paint"...


Ik had trouwens wel een probleem...Ajax moest voetballen voor de UEFA-cup en dat wilde ik natuurlijk zien! DE oplossing...nos.nl! Daar kun je voetbal live via internet kijken. Dus laptop naast me en gaan met die banaan *lol*. Het kwam wel goed uit dat ik gewoon maar wat aan het kliederen was zonder de "het moet mooi zijn-druk" want de wedstrijd was veels te spannend om geconcentreerd te hobby-en *lol*. Helaas heeft Ajax het net niet gered:(. Snik snik!!!

5 Comments:

Willy said...

Leuke creaties, Evi! Lekker hè, dat kliederen met verf.

Annes Art said...

Beide zijn prachtige creatie's Evi!!

charlene said...

Ik vind ze ook super!!!
Veel plezier bij Tina trouwens! Maar dat gaat vast lukken hahaha.

Viv said...

Te gekke LO!! Ondanks dat je geen inspiratie hebt komen er toch hele leuke dingen uit je handen :)

Anita said...

Allebei vind ik ze schitterend!