woensdag 11 maart 2009

Crazy Amigo-avondje

Gister was weer ons maandelijks Crazy Amigo-avondje. Dit keer bij Anita in haar nieuw "atteljeeke". Om de "opening" te vieren hadden we champagne meegenomen en als kadootje een gastenboekje. Natuurlijk hebben we daar zelf ook meteen even een boodschapje in achtergelaten :). Het was erg gezellig!! Anita, je hebt een super atteljeeke!! Op de foto zien jullie Harry, Anita en Anne. De overige glazen zijn van Klaartje, Carla, Charlene en mij *lol*.

Gister hebben we ook meteen de Round Robin-boekjes doorgegeven. Het eerste boekje waar ik iets in mocht maken was van Charlene. Haar thema was "what do you love about life?". Ik heb 2 pagina's gemaakt over een, soms verslavende :), hobby van mij, namelijk nieuwe kleren kopen. En dan in het bijzonder over "desigual", een kledingmerk waar ik op dit moment helemaal weg van ben!

2 Comments:

charlene said...

Ik vind je pagina's erg mooi geworden!! Gelukkig kunnen we de verslaving delen hihihi!!
Wil jij nog een foto doorsturen van mijn tag?? Thanx!

Anita said...

Ik vond het ook erg gezellig en keileuk die surprise van jullie.
Bedankt nogmaals.