woensdag 4 maart 2009

DD #53

Een lastig onderwerp voor mij dit keer bij de Dutch Dare..."nederlandse kinderliedjes". Ik zat een beetje met mijn handen in mijn haar "Wat moet ik hier nu mee???". Ik heb natuurlijk geen kinderen en het is inmiddels ook voor mij alweer ff geleden dat ik klein was :). Maar juist dat is zo leuk aan uitdagingen, om dan toch iets te kunnen verzinnen en maken! En uiteindelijk had ik hem...ik had natuurlijk leuke foto's van carnaval met Linde en mij als Roodkapje. Laat Pater Moeskroen hier nu een leuk (kinder)liedje over geschreven hebben :). Dat was dus mijn oplossing! Maar toen kwam het volgende... ik was de laatste week zo moe dat ik echt totaal GEEN inspiratie had. Daar zat ik dan met mijn foto... Uiteindelijk heb ik de LO van mijn allereerst DD gepakt en deze gelift. Ook wel een keer leuk, jezelf liften :). En tja, zonder inspiratie moet je toch wat he :).

Voor de LO's van de andere meiden, de deadline en de winnaar van de vorige keer (!!! *lol*) klik hier. Weet jij nog een leuk kinderliedje??? Veel plezier!!!

5 Comments:

Viv said...

Geen inspiratie??? Je LO is in ieder geval super!!! En leuk dat ik de RAK heb gewonnen :)))

charlene said...

Ik vind 'm erg mooi!!

Annes Art said...

Schitterende layout Evi!!

Linde said...

echt een mooie LO!
kuzz van het besneeuwde hinterglemm!

D@nielle said...

superleuke foto van jullie zeg !