maandag 9 maart 2009

Duimen!!!

Ooo, willen jullie allemaal voor mij duimen morgen rond de klok van 11.00??? Dan heb ik namelijk examen van de opleiding Kwaliteitscontrole GSD. Ieks!! Ik moet voor het eerst sinds groep 8 weer voor de klas gaan staan en gaan presenteren... Bleh! Mijn presentatie gaat over mijn Interne controleplan wat ik heb moeten schrijven en gelukkig heb ik op dit stuk al veel positieve reactie's gehad. Dat scheelt al iets! Je weet dan in ieder geval dat 1 onderdeel van je examen wel goed zit :). Maar dat maakt de presentatie helaas niet minder eng :)... Wish me Luck!! Enne, jullie horen het morgen wel :).

7 Comments:

Anita said...

Voor het eerst sinds groep 8????
Oh das nog nie zooooooo lang geleje dan! :)
Maar ik zal aan je denken en duimen. Veel succes morgen, je kunt het!!
Tot morgenavond ;)

mama said...

Heel veel succes!! Ik weet zeker dat het helemaal goed komt, dat je het kunt. Gewoon jezelf zijn en in jezelf geloven!!! Ik duim voor je!XXX

Lisetta said...

Succes Evi, ik zal voor je duimen.
Maar dat komt helemaal goed denk ik.

Annes Art said...

Ik zal zeker duimen en morgen aan je denken veel succes!!

Audrey said...

Succes Evi!!

Bianca said...

een dag te laat maar alsnog succes hahaha. je hebt een award gekregen groetjes Bianca

Marianne Hope said...

veel succes!