vrijdag 27 maart 2009

Familieweekend

Vandaag is het dan eindelijk zover...ons familieweekend! Even dacht ik dat het voor mij in de soep zou lopen want ik heb de laastste 2 dagen alleen maar in bed gelegen. Gelukkig voel ik me weer wat beter (en zie ik er weer enigzins normaal uit *lol*) dus ook voor mij gaat het weekendje gewoon door. Yeah! Eerst vandaag nog even wat poetsen en dan kan ik daarna onze spullen gaan pakken. Zo gauw Patrick thuis is (na een hele week van huis te zijn geweest sniksnik) vertrekken we. Ik heb er zin in!!!

6 Comments:

HARTENKERSJE said...

heel veel plezier en laat foto's zien van jullie familie workshop xxx

D@nielle said...

veel plezier meid, kun je lekker even wat tijd met Patrick inhalen !

Angelina said...

Veel plezier!!

Anita said...

Heel veel plezier, maar dat gaat zeker lukken.

Viv said...

Heel veel plezier dit weekend, is dit het weekend dat jullie met z`n allen gaan scrappen?? Ben benieuwd!

Mandy said...

Ha scheet, hoop dat je een leuk familieweekend hebt gehad...en wat ben je toch een pechvogel soms!!! Ik hoop dat je weer helemaal heel bent inmiddels!