dinsdag 3 maart 2009

Feestdag :) *edit*

De 3e van de 3e is voor mij gevoelsmatig altijd een soort feestdag. Op deze datum ben ik namelijk geopereerd en dus verlost van die akelige tumor. Dat is nu 3 jaar geleden. Ik heb mezelf beloofd me elk jaar op deze dag te verwennen met iets leuks. Vorig jaar had ik (weten jullie het nog? *lol*) mezelf een buddha-to-buddha ring kado gedaan. Nu, net na de dure carnaval, heb ik mezelf iets kleiners kado gedaan maar zeker niet minder leuk....een bolero van Vera Moda. Daar was ik al wat langer naar op zoek en juist vandaag liep ik er tegen aan :). En hij was dus nog goedkoop ook! Wat wil je nog meer *lol*.
Morgen is voor mij ook een feestdag want dan zijn Patrick en ik 5 jaar samen! Om dit vieren gaan we nu lekker eten bij de Popcatepetl en daarna naar de bioscoop. Voor het eerst gaan we naar de Sneak Preview. Ik ben erg benieuwd bij wat voor film we terecht komen?! Maar ja, de rest was sowieso niets dus dan maar een keer een gokje wagen, toch?! We zullen zien...:)

Net terug van de film... Wow! Wat hebben wij geluk gehad met de Sneak Preview! We hebben echt een prachtige film gezien; "Gran Torino", met in de hoofdrol Clint Eastwood. Misschien kennen jullie de film "Million Dollar Baby" (ook met Clint Eastwood)? Dat was ook zo'n prachtige film. Deze van vanavond is ongeveer van hetzelde soort en hetzelfde kaliber! Echt een aanrader dus!!! Het eten was helaas wat minder maar ach, de film heeft dat helemaal goed gemaakt *lol*.

3 Comments:

Lisetta said...

Hoi Evi,
je hebt het zeker verdiend. Een vriend van ons is vorige maand geopereerd aan een tumor in zijn hoofd en begint morgen met bestralen... zijn leven en dat van zijn jonge gezinnetje staat ineens op zijn kop.
Dus je moet dit zeker vieren elk jaar weer...geef je groot gelijk. Genieten is het TOVERWOORD. Maar dat doe je wel als ik je blog zo lees.

Anita said...

Veel plezier saampjes!!!!!!!

D@nielle said...

leuk zo onverwacht wat je gaat kijken, doe ik ook weleens. Enneh terecht dat je het viert hoor !