dinsdag 10 maart 2009

Geslaagd!!!

Yeah...met een mooie 8!!! Dit was het hoogste punt van de klas en daar ben ik stiekum wel een beetje trots op :). Dat betekent dan toch dat je het erg goed gedaan hebt en dat als "groentje" in mijn vak :). Dat mijn geschreven plan in orde was, dat wist ik al wel, maar vandaag bleek dat de presentatie voor de helft meetelde in het eindcijfer. Dat was wel even schrikken want dat was meer dan we dachten. Gelukkig ging mijn presentatie erg goed! Ik moest alleen niet zoveel wiebelen *lol*. Een klasgenoot zei meteen "ja, maar dat hoort bij Evi". Hi! Voor de mensen die mij persoonlijk kennen waarschijnlijk héél herkenbaar...ik kan namelijk nogal beweeglijk zijn *lol*. Ik ben erg blij maar ook wel een beetje moe van alle (in)spanningen. Ook liep de dag niet geheel vlekkeloos (net als heel de opleiding overigens) want niet iedereen was het helemaal eens met zijn beoordeling (terecht ook) en de manier waarop er beoordeeld werd. Ook ik heb minpunten aftrek gekregen voor een bepaald onderdeel wat ik niet helemaal terecht vond maar ach, met een 8 ga je natuurlijk niet zeuren :). Pff, het zit erop!!! Voorlopig (ja, nu echt *lol*) geen opleiding meer voor mij!!!

10 Comments:

Viv said...

Proficiat!!! Geslaagd met een 8, wat wil je nog meer :))

Nicole said...

WOW!!! Super...gefeliciteerd Evi

Audrey said...

Gefeliciteerd!

Anita said...

Hartstikke goed ben jij!!!
Gefeliciteerd knap gedaan hoor.
En ach....een beetje wiebelen kan geen kwaad, zolang je het maar niet met je ogen doet ;).

Lisetta said...

Nou Evi dat heb je 'm ff mooi geflikt, wat een super goed punt zeg. Fijn dat je geslaagd bent.

Godelieve said...

Dikke proficiat!!

HARTENKERSJE said...

Hartikke tof zeg! Proficiat xxx

Annemarieke said...

gefeliciteerd!!!!
een dikke 8! super!

Angelina said...

Helemaal top!! Gefeliciteerd!!!! Nog meer champagne!! ;-)

D@nielle said...

ooooh meid ik loop hopeloos achter, merk je het .... Waanzinnig gefeliciteerd, je hebt er keihard voor gewerkt !