zondag 29 maart 2009

Het was SUPER...

...ons familieweekendje!!! We hadden een geweldig huisje en we hebben ons erg goed vermaakt!!! We hebben vooral veel spelletjes gedaan ( hoezo een spelletjes-familie??? *lol*). Vrijdagavond hebben we tot diep in de nacht staan zingen met het spel "Singstar" op de Playstation. Dat is een soort karaoke maar dan in battle-vorm. Erguhh leuk!!! Zelfs oma heeft een nummertje gezongen *lol*.
Zaterdagochtend zijn Linde en ik er heel vroeg even tussenuit gepiept om nog één keer te kunnen shoppen (lees; graaien) bij de Creatie. Ohh...en dat was zwaar na ongeveer 2 uurtjes te hebben geslapen :). Maarrr...het was het waard hoor! Wauw! Ik kan wel zeggen...MARCIA BEDANKT!
Eenmaal terug heb ik even lekker in de jacuzzi gelegen om me klaar te stomen voor de, jaja, familie-scrapworkshop! Ohh, het was zo leuk!! Ik ben trots op mijn familie hoor!! Wat hebben ze leuke,creatieve boekjes gemaakt! Super!!!
's Avonds zijn we met z'n allen gaan gourmetten en daarna heeft de ene helft het NL-elftal gekeken en de andere helft fanatiek ge-WI-t (ja,hi,een nieuw NL-woord).
Vandaag kwamen de kaarten, spelletjes, leesboeken,wandelschoenen en de WI ook weer uit de kast en heeft iedereen zich ook weer prima vermaakt! Om 4 uur zijn we, als afsluiter, nog met z'n allen bij een pannenkoekhuis wezen eten. Al met al hebben we een super leuk, gezellig, relaxed weekendje gehad!!! Iedereen, en opa en oma natuurlijk in het bijzonder!!!, super bedankt!!!

3 Comments:

Anita said...

Ohhhhhh jullie hebben echt een relaxed weekend achter de rug.
Leuk joh die slide-show. En wat een leuke boekjes zijn er gemaakt.
En die buit..........poehpoeh....jij kunt weer effe vooruit :)
Toppie!

Viv said...

Ziet er super uit!!! Jouw familie is echt creatief zeg!!

Yvonne said...

Gaaf!!! Een perfecte impressie van "ons" weekend!!!

Nog bedankt voor de leuke workshop!!!!

XXXX