dinsdag 31 maart 2009

Metallica ROCKS!!!

Oké, AC/DC was gaaf...Tina Turner was SUPER gaaf...maar dit...dit was SUPER SUPER gaaf!!! Gister zijn Patrick en ik naar Metallica geweest in de Ahoy. Wow!!! Als "Metallica-virgin" (1e concert) heb ik mijn ogen uitgekeken! Wat een show!!! Vuur (werk), lasershows, lichtshows, ballen uit de lucht, een rond podium in het midden van de zaal...niets was te gek! En die muziek...wohhh!!! Maar het mooiste komt nog...we hebben ze aangeraakt! Waaah!!! Ik heb "ge-handje-klapt" met Robert, de basgitarist, en Patrick met Lars, de drummer, en met (ohh, ik ben zooo jaloers!!!) James, de daar-wil-ik-wel-een-beschuitje-mee-eten zanger!! Hoe vet is dat?! Vanwege het ronde podium in het midden, was er een soort van sluis gemaakt (middels dranghekken) naar de zijkant. Hierdoorheen kwamen ze op. Wij stonden tegen deze dranghekken aan, ongeveer 3 meter vanaf het podium. Dat was natuurlijk IDEAAL want 1) we stonden redelijk vooraan, 2) ik kon me staande houden middels het dranghek (héél handig en verstandig in mijn geval *lol*) én 3) ze liepen nog geen meter langs ons het podium op en af. Zo gaaf!!! Echt, ik heb zo'n super avond gehad!!! Nou, vooruit dan, op het voorprogramma na want The Sword en Machinehead vond ik echt herrie! Maar Metallica ROCKS!!! :)

4 Comments:

Anita said...

Klinkt inderdaad als een superavond.
En ge-handje-klapt met Robert!!!!!!hoe gaaf is dat!! Dat wordt voorlopig geen handen wassen voor jullie :)

Nicole said...

...wow klinkt SUPER!!!
heb ze 2x gezien...en ja met James-wil-ik-ook-wel-een-beschuitje-eten!!! :)

Angelique said...

Haha! COOL! Ik stond geparkeerd bij Ahoy en vroeg me al af welk concert er was, aangezien ik veel lange haren en baarden en zwarte outfits voorbij zag lopen. LOL!

sam said...

klink super! tof dat je t zo naar je zin hebt gehad! groetjes sam