zondag 22 maart 2009

Tina Turner...en een stoeprand!

Gister was het dan zover...het concert van Tina Turner in het GeldreDome in Arnhem! Het was GEWELDIG!!! Ik maakte het vantevoren nog wel even spannend. Bij het stadion maakte Linde en ik kennis met een bult in de weg. Linde viel bijna en ja hoor, ik (met mn klapvoet) natuurlijk helemaal! Pats, kei hard met mn kop op de stoeprand!! Daar lag ik dan helemaal gestrekt op de busbaan! AUUUUUU!!! Gelukkig was er EHBO in de buurt en na een klein half uurtje mocht ik weer gaan. Vanuit het stadion gingen we met een taxi naar het centrum om daar eerst lekker wat te gaan eten. Toen we op het terrasje zaten, voelde ik me toch niet echt helemaal helder en ik was even bang dat het niet goed zou gaan. Gelukkig, na wat eten en drinken (dat had de EHBO ook gezegd), ging het weer stukke beter!!! Ik kon dus toch nog lekker gaan genieten van Tina. En dat heb ik gedaan!!! Het was echt super!!! Wow, wat een vrouw!!! Het was echt een onvergetelijke avond!!! Zeker nu voor mij met een dikke kapotte knie, een gekneusde hand en pols, schaafwonden en een ei op mijn hoofd *lol*. Maar ik mag niet klagen hoor, na zo'n harde klap... Ohh, wat ben ik toch een muts hè!:)

7 Comments:

mama said...

Wat een schitterend foto-verslag heb je gemaakt. Het was ook echt héél héél gaaf, ondanks de schrik van jouw buiteling...x

Anita said...

Hehe, wat een pech weer voor jou :(
Gelukkig heb je toch nog een geweldige avond gehad.
Beterschap!

sam said...

erg leuke foto's, gelukkig dat je je na de val toch nog goed genoeg voelde, beterschap met de verwondingen! groetjes sam

Viv said...

He Evi wat een pech zeg :(, gelukkig heb je toch nog kunnen genieten van het concert! Leuke foto`s!!

Marianne Hope said...

Ohje! Dan heb je maar toch nog mazzel gehad. Ziet er erg gezellig uit!

Klaartje said...

Oh nee! Balen zeg! Voel je je alweer wat beter?? Dat zal vast een gaaf concert geweest zijn zeg!

D@nielle said...

oh jee echt wat voor jou, je hebt zeker geluk gehad zeg ! Ja Tina is super he.