maandag 13 april 2009

CAC "Nature"

Het thema deze week bij de Crazy Amigo Challenge is "Natuur". Nu is dat thema normaal niet zo mijn ding maar omdat ik graag mee wilde doen, heb ik toch geprobeerd er iets van te maken :). De achtergrond van dit kaartje heb ik afgelopen woensdag bij Anne gemaakt, volgens een techniek van Kelly Rae Roberts. Een leuke techniek, alleen je ziet er inmiddels niet veel meer van op mijn kaartje *lol*. De plaatjes komen van Teesha Moore. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik van dit kaartje vind maarrr...ik ben in ieder geval wel weer effe lekker bezig geweest *lol*!

22 Comments:

Anneke said...

wat een schattig kaartje is dit

Willy said...

Wat een grappig kaartje, Evi!

herminesplace said...

Prachtig!

Audrey said...

Toch iets moois in jouw stijl hoor!
je kan het wel*lol*)).

Femmy said...

schitterend!!

Diana Evans said...

lovely work!!! this is so precious!!!

Petra Tillmann said...

Leuk kaartje!

sam said...

leuk kaartje. fijne avond nog! groetjes sam

Rein said...

Heel leuk!

Annes Art said...

Prachtige kaart Evi!!

Anita said...

Het is een prachtige kaart geworden Evi!

Buffy said...

So adorable,love the layout. Beautiful work.

Char said...

Fantastic card. Love Teesh Moore.

Klaartje said...

Ik ben er wel uit wat ik ervan vind.... MOOI!

Design Team Memory Lane Scrapbooking said...

hi meid,

Vind hem toch wel erg leuk!

Grt Kirs

Linda Elbourne said...

Lovely work Evi!

Lynn Stevens said...

wow ,wild nature ,kewl

Sally said...

Great collaged piece!

Viv said...

leuk kaartje, Evi!!!!

Angela Sturm said...

Very cool card !

Amy said...

Fantastic piece here..Love the tiny clouds..cuteness

Connie said...

Love Teesha Moore, and love the way you have put everything together!!!!