woensdag 8 april 2009

CAC "Tim Holtz"

Het was deze week weer mijn beurt om een thema te kiezen voor de Crazy Amigo Challenge. Wegens tijdgebrek heb ik een beetje vals gespeeld *lol*. Ik moest namelijk, naast een kaartje voor de CAC, ook nog mijn bijdrage maken voor het Round Robin-boekje van Anita. Vanavond wordt er namelijk weer gewisseld! Aangezien dat beiden niet helemaal ging lukken, heb ik het thema van het boekje van Anita ook als thema gekozen voor de challenge. Zo hoefde ik maar 1 kaartje (in dit geval een tag) te maken...slim he :). Het thema is "Gebruik iets van Tim Holtz". Een leuk thema vind ik!! De foto is niet heel geweldig want die heb ik zondagavond laat nog moeten maken om mijn bijdrage op tijd bij Klaartje in haar mailbox te hebben. Ohh, de volgende keer moet ik echt iets eerder beginnen:). Gelukkig bevat mijn agenda na deze week weer wat meer wit-regels...*lol*...

11 Comments:

Sandy said...

Wow Evi this Tag is stunning.
Love them.

RubyMay said...

Wow from me as well ! This is absolutely wonderful. I love the quote x

Annes Art said...

Prachtig Evi, vanavond zie ik hem in het echt;o))

Annemarieke said...

zooo die is gaaf!! en een erg leuk thema zeg!

Viv said...

leuk tag is het geworden!!! Tim Holtz vind ik ook echt te gek!!

Connie said...

Awesome tag! just stunning, and i love it!!

Anke said...

Wonderful tag Evi

Angelina said...

Gave tag! En zo'n leuk idee om Tim Holtz als uitdaging te kiezen! Super leuk!

Klaartje said...

Hij is super!

stamp and scrape said...

I love this tag - thanks for an inspiring challenge.
Ros

sam said...

erg mooie tag geworden! groetjes sam, hele fijne paasdagen! groetjes sam