woensdag 1 april 2009

DD #54 + afscheid

Ik heb besloten per 1 april te stoppen met het designteam van Memorylane Scrapbooking. Vandaag dan ook voor het eerst een Dutch Dare zonder een bijdrage van mij. Maar hij is daardoor natuurlijk niet minder leuk *lol*...ga dus snel hier kijken voor de dare en de LO's van de DT-meiden!!!
Een van de redenen dat ik ben gestopt is dat er andere leuke dingen op mijn pad zijn gekomen. Vorige week is mijn fotografiecursus begonnen en vanaf september zal ik mijn oude hobby, het darten, weer gaan oppakken. Ik ben gevraagd voor een nieuw, en naar verwachting héél gezellig :), damesteam in 't Pandje en daar kon ik toch echt geen "nee" tegen zeggen. Nu maar hopen dat ik het bord nog raak *lol*, mijn been het volhoudt en het ook zo gezellig wordt haha.
Daarnaast heb ik tegenwoordig een wat intensievere baan (met 's avonds wat meer bankhang-gevoel tot gevolg *lol*) en wil ik graag (nog) wat meer qualty-time doorbrengen met Patrick, familie en vrienden. Dat deed ik nu natuurlijk al maar soms zat zo'n deadline of MLS-lunch dan toch net effe in de weg.
Omdat ik door dit alles waarschijnlijk wat minder tijd zal hebben om mijn hokkie in te duiken, vind ik het erg belangrijk om, als ik dan in m'n hokkie zit, de volledige vrijheid te hebben in het wat, hoe en wanneer.
Ik ga dan ook zeker niet stoppen hoor, met het creabea-bezig-zijn!!! Integendeel, ik hoop juist weer wat meer uit handen te krijgen en ik denk (hoop...*lol*) dat het wegvallen van "verplichte" deadlines en thema's ook goed zal zijn voor mijn inspiratie! Al met al denk ik dan ook dat ik een goede beslissing heb genomen.
Dat wil niet zeggen dat ik de meiden van MLS niet ga missen hoor!! Echhhh wel! Meiden, ik wil jullie bedanken voor de gezellige, creatieve, inspirerende tijd!! Bedankt voor de kans, voor de gezellige lunchen, het leuke weekendje en jullie altijd lieve woorden!

3 Comments:

Viv said...

Gelukkig ga je niet stoppen met je `crea-bea-bezig zijn`!! Want ik vind je werk toch altijd weer heel erg leuk!
Veel plezier met darten en natuurlijk de foto cursus, ben benieuwd naar je foto`s!

Angelique said...

Jaaah! Jammer! Maar alle begrip en ik blijf je super creaties volgen op je blog, hoor!

D@nielle said...

Je weet het we vinden het ook superjammer. Wat hebben we het gezellig gehad en ik hoop dat we nog een keer een scrapweekendje over kunnen doen !!!! Ik wens je veel suc6 met het darten en natuurlijk een super carriere ! Bedankt voor alles enneh die bon jovi dvd komt nog steeds je kant op hoor.