zaterdag 25 april 2009

Think!

Sinds iets langer dan 3 jaar heb ik last van een klapvoet. Dit heb ik overgehouden aan het operatief verwijderen van een (kwaadaardige) tumor. Vanwege deze klapvoet draag ik rechts in mijn schoen een spalk. Hierdoor heb ik aan die kant eigenlijk één schoenmaat groter nodig dan links. Ook heb ik nog steunzolen en door dit alles dus stevige schoenen nodig. Je raadt het al...schoenen kopen is voor mij dan ook echt een ramp!!!
Helemaal blij was ik afgelopen winter toen bleek dat ik een keer met de mode mee kon...de populaire boots van Red Wings zaten goed! Weliswaar door gebruik te maken van een diepvrieszak om mijn voet, maar oké :). Ja, het klinkt misschien raar *lol* maar dat werkt echt! Je glijdt hierdoor beter en makkelijker in je schoen en onmogelijke laarzen krijg je dan toch nog aan. Patrick gebruikt het bijvoorbeeld ook bij zijn cowboy-laarzen. Echt een tip! :)

Gister ging ik op pad voor zomerschoenen. Dat is eigenlijk altijd het grootste probleem! Slippers, sandalen...dat kan ik met spalk allemaal niet aan. Tja, probeer dan maar eens leuke zomerschoenen te vinden voor onder een jurkje...ohh, hell! Tenminste...tot nu toe :). Vandaag heb ik het helemaal gevonden! Think! is mijn nieuwe merk :). Dit zijn stevige, handgemaakte, degelijke schoenen maar dan wel trendy. Dit merk verkopen ze in meerdere winkels in Nederland. De schoenen zijn zo gemaakt dat mensen met steunzooltjes de zooltjes kunnen vervangen. Erg handig!!! En vandaag heb ik een model gevonden welke ook met spalk goed zaten. Ohh, ik ben zo blij!!! Deze schoenen zou ik "vroeger" ook gekocht kunnen hebben en dat is ongeveer voor het eerst in 3 jaar. Yeah, 'n keer geen concessies :). Ja, je hoort me verder niet klagen hoor. Dat ik aan die akelige tumor (tot nu toe) alleen een klapvoet heb overgehouden is natuurlijk super en daar zou ik zo weer voor tekenen maar 'n keer ook leuke schoenen, ja dat is toch wel héél erg fijn! :) Dit zijn ze...
Heb jij ook moeilijke voeten en/of steunzolen, ga dan echt eens kijken naar de schoenen van Think!. Ze kosten wat, daar ben ik eerlijk in, maar voor mij is dat het helemaal waard! Hi, voelen jullie mijn blijdschap ??!! *lol* *lol* *lol*

7 Comments:

Klaartje said...

oh, ze zijn leuk! yippee! :)

Annes Art said...

Inderdaad kei gaaf schoentje Evi, en helemaal toppy dat jij ze nu kan dragen;o))

Viv said...

Ik ben helemaal blij voor je :) Ziet er goed uit!
Ik heb net ff gekeken maar ze hebben mijn maat niet (ik heb maat 35 en dat is ook altijd lastig schoenen kopen).

Lisetta said...

Ze zijn kei leuk, maar ik kan niet op hakken lopen, knap dat jou dat wel lukt. Ik denk dat ik plat ga op hakken. Met laarzen gaat het nog enigzins maar dit durf ik niet aan. Dus ik ga deze zomer voor ZOO. Lekker plat.

sam said...

leuke shoenen heb je kunnen scoren! en die tip van diepvrieszakjes zal ik zeker onthouden :)

groetjes sam

Audrey said...

Dank je wel voor de tip!
Ik loop nu ook tegen een probleem aan vanwege mijn hielspoor en een zooltje dus.
Ik ga voor de loints en de Trippen!

D@nielle said...

fijn dat je zo goed kan slagen, gelukkig zijn er nog ontwerpers die nadenken over een schoendesign ;) Knap overgins dat je op zo'n hakje kan lopen, dat kan ik niet zo goed.