woensdag 22 april 2009

Vecht mee!

KWF Kankerbestrijding bestaat dit jaar zestig jaar. Om dat te vieren werd vanavond op Nederland 1 het televisieprogramma '60 jaar Samen tegen kanker' uitgezonden. Helaas wist ik dit niet maar tijdens het zappen kwam ik er toevallig bij uit. Gelukkig net op tijd om naar dit prachtige nummer, vanavond gezongen door Yes-R samen met DO, te kunnen luisteren. Ik voel me best "verbonden" met de tekst. Het refrein had ik , voor mijn eigen gevoel :), zelf geschreven kunnen hebben....
Het doel van deze uitzending was het binnenhalen van meer donateurs. Ik besefte dat ikzelf eigenlijk nog helemaal geen donateur ben. Best wel stom toch, als (ex)patient! Daar heb ik dus maar meteen verandering ingebracht!

5 Comments:

Viv said...

Wat een mooi liedje, ik krijg er kippenvel van!!
Bedankt voor het delen!!!

D@nielle said...

ik ben al zo'n 13 jaar donateur ook ivm een ex-patient in huis hebben. Ik heb het programma niet gekeken, te heftig op het moment. Maarreh het is toch Chantal Janzen die dit prachtige nummer met Yes-r zingt ?

mama said...

Wat een prachtig nummer! Jammer dat ik de uitzending gemist heb, wist niet dat het zou komen. Maar donateur ben ik toch al!!x

Lisetta said...

Toevallig net een enveloppe met een donatie op de bus gedaan, was nog geen donateur maar soms komt het ineens dichtbij en dat komt aan. Heb de uitzending ook niet gezien.

disa said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色