zondag 24 mei 2009

Bla bla bla...

Een hele week niet bloggen...dat gebeurt mij niet vaak :)....
Afgelopen dinsdag werd ik héél nieuwsgierig gemaakt door deze post van Corinne Delis....een youtube-filmpje met de laatste minuten van seizoen 5 van Grey's Anatomy. Aangezien ik nog 4 afleveringen van seizoen 5 moest kijken, wilde ik het filmpje niet zien. Wat dát betreft kon ik me wel inhouden :)...maarrr...uiteindelijk heb ik héél de dinsdagavond achter youtube gezeten en alle 4 de afleveringen in één keer gekeken *lol*. Zonder ondertiteling, dat wel, maar ik kon niet meer wachten :). Ik was zo benieuwd *lol*. Maar het was het waard! Absoluut! Corinne had helemaal gelijk...wat een finale!
Woensdagavond heb ik voor het eerst sinds 3,5 jaar weer "serieus" gedart. Dat was erg leuk! De zomerranking van 't Pandje is weer begonnen en wij doen met alle dames van ons nieuwe team mee om te "trainen" voor de "officiele" competitie welke in september begint. Het was erg gezellig én ik had de finale van de verliezersronde bereikt. Daar was ik, voor de 1e keer weer, erg blij mee! Ik was de volgende dag wel gebroken! En dat is nogal zwak uitgedrukt...pff! Mijn benen, armen...alles was moe. Heel de avond voor het bord staan was toch wel weer even wennen *lol*.
Donderdag hebben Patrick en ik dan ook niets anders gedaan dan in bed liggen en op de bank...samen met seizoen 3 van "24". Ja, nog een serie waar ik verslaafd aan ben *lol*. Terwijl ik dit type, krijg ik nu een !@?@?!!!?@ gevoel...ik ben gisteravond Prison Break (nog zo'n verslaving...) vergeten op te nemen...GVD!!!! Ohh, daar baal ik van!!! Maar goed, waar was ik....
Vrijdag zijn Patrick en ik naar de fim "Angels & Demons" geweest. Deze film is gebaseerd op het boek "Het Bernini Mysterie" van Dan Brown. Het boek vond ik echt helemaal GEWELDIG!!! Gelukkig kan ik over de film hetzelfde zeggen. Echt een aanrader!!!
Gisteravond hadden wij een feestje (waardoor ik dus Prison Break ben vergeten....grrrr!) en dat was ook erg gezellig!
Na vandaag weer 4 afleveringen "24", heb ik net een kaartje gemaakt voor de Crazy Amigo Challenge. Het is deze week mijn beurt om een thema te kiezen...maarrr dát zien jullie dinsdag :). O, zien jullie trouwens de teller rechts...morgen alweer 100 dagen verloofd...nog 900 te gaan! *lol*

1 Comment:

D@nielle said...

via you tube kijken maak je het jezelf moeilijk joh, kijk liever via www.sidereel.com of www.fastpasstv.com dan kun je ook prison break achter elkaar kijken ;)