zaterdag 16 mei 2009

Fotocursus 3

Afgelopen donderdag had ik weer fotocurcus. Ik kan mijn opdracht-foto's nu nog niet laten zien want we hebben ze namelijk nog niet besproken. We hebben heel de avond les gehad in het bewerken van RAW-files in photoshop. Pfffff!!! Waah! Wat een termen en knopjes zeg! Maarrr, ik kon het op zich redelijk volgen :). Een nadeel...we hebben les gehad in de nederlandse versie van photoshop CS3...en wat heb ik...de ENGELSE versie van photoshop elements... Of te wel; thuis ziet het scherm er weer net anders uit én in het engels....dan snap ik het natuurlijk niet meer *lol*. Grr!!! Ik ben benieuwd! Oefening baart kunst zeggen ze toch ?!

2 Comments:

Viv said...

Ben benieuwd naar de foto`s die je hebt gemaakt!! Nog een fijn weekend!

Mika said...

Photoshop is even oefenen maar als je het eenmaal door hebt......is het zo leuk. Succes. Mika (www.mikascrap.typepad.com)