zaterdag 2 mei 2009

Liefde is...


...samen kippenmest laden en lossen *lol*.

Ik ben gister een dagje met Patrick mee geweest met de vrachtwagen. Voor mijn fotocursus moet ik een reportage maken; "Een dag uit het leven van...". Het leek me leuk hiervoor Patrick te pakken. Dus gisterochtend (om kwart over 5...pff...) ging ik, met fototoestel, mee op pad. Ik had het geluk (hmm...*lol*) dat Patrick gister onder andere kippenmest moest laden en lossen. Bleh! Wat is dat vies zeg! Nu snap ik waarom Patrick soms zo stinkt als hij thuis komt :). Tijdens het laden en lossen sta je buiten, zo lekker in de wind, echt poeplucht (en deeltjes...) op te vangen *lol*. Yikes! Tja, en ik moest er toch echt uit om foto's te kunnen maken... Met het lossen, waar het echt héél erg stonk, ben ik toch maar in de auto blijven zitten, op aanraden van Patrick *lol*. Ondanks deze lucht was het wel erg leuk en gezellig om weer eens een keertje mee te gaan! Ik heb heel wat foto's gemaakt maar of deze goed genoeg zijn voor de reportage??...dat moet ik nog even gaan bekijken. Het lijkt makkelijk zo'n reportage...maar ohh, dat valt vies tegen hoor! Het moet natuurlijk wel een soort van verhaal worden maar dan weer geen "opsomming". Uhh, ja, snappie?? Hi!

3 Comments:

mama said...

Ja, dit is ware liefde! Wat een stank, kippemest...bbbbrr....

Anita said...

Tja.......liefde is.....in goede en slechte tijden he hahaha.
Maar ik geloof meteen dat het geen coco chanel luchtje is geweest.
Dat zulke kleine diertjes zoiets kunnen produceren he....

petje said...

ha ha, niks gewend zeker,...
was wel lachen met di vogele poep.
alleen rijden we toch wel meer dan alleen die kippen mest, waar zijn die foto's? zo krijgen ze helemaal een verkeerde indruk van m'n werk...!

gr van je liefde