vrijdag 19 juni 2009

Deurne kermis

Het zit er weer op...Deurne kermis! Zaterdag, maandag en dinsdag ben ik op stap geweest en zondag heb ik bij ons Linde in de Koets gewerkt. Yep, en ik leef nog *lol*. We hebben zelfs gister nog even met een groepje nageborreld bij de Griek. Heerlijk!!! Helaas moest ik vandaag wel weer werken én dat viel wel even zwaar. Verassend hè, hihi. Maar ik mag niet klagen want ik heb nu alweer weekend en zelfs tot dinsdag:).
Tussen al het feesten door had ik nog wel even bloed, zweet en tranen van onze computer. Grrrr! "Ineens" kon ik mijn eigen slideshows en flimpjes niet meer zien op mijn blog. Ik snapte er niets van! Ik heb heel de computer de laatste dagen binnenstebuiten gekeerd en hèhè, net heb ik het probleem eindelijk gevonden en opgelost...pff!! Het was een beetje een raar iets maar na wat googlen vond ik een tip en die heeft geholpen. Yahoo! En ik heb gelijk weer een slideshow, die ik nu zelf dus ook kan zien haha, van Deurne kermis...


O, enne, net voor het eerst naar Zumba geweest! Ik vond het helemaal leuk! Ik was wel echt een houten plank *lol* én ik kon niet alle pasjes maar ik was helemaal kapot!!! En daar gaat het toch om met sporten?!?! Ik voel me nu heerlijk maar wel moe dus ga snel slapen nu :).

2 Comments:

mama said...

Leuke foto's! Maar vooral supergoed dat je weer naar Zumbad bent geweest!

Viv said...

Ha Evi, leuke foto`s, ik kan wel zien dat het gezellig was :)