donderdag 11 juni 2009

Fotocursus 5 - laatste

Vanavond was het dan zover...de allerlaatste les van de fotocursus én dus de "presentatie" van onze eindopdracht. De opdracht was een reportage maken "Een dag uit het leven van...". Ik ben daarom een dagje met Patrick mee geweest. Dit is mijn reportage geworden...




Ik had eigenlijk een paar foto's meer maar deze vond de leraar overbodig voor het "verhaal". Hij vond het verder op zich een goeie reportage en daar was ik wel blij mee want ik was zelf niet zo tevreden (behalve over de 1e foto).
Ons Linde mag helemaal blij zijn én super trots!!! Haar reportage was veruit de beste!!! De leraar had niets aan te merken, gaf Linde een hand en feliciteerde haar met een geweldige reportage. Hij was er echt helemaal oprecht blij mee en zei "JIJ hebt het door! Een dikke, dikke 9!". Gaaf hè!!! Ben jij nu nieuwsgierig naar Linde's reportage...ga dan snel hier kijken!!! Goed gedaan Lin!!!

Het zit er dus weer op....en ik ben er eigenlijk wel blij mee :). Ik heb geleerd wat ik wilde leren, mijn hoofd zit nu vol en nu is het gewoon héél véél oefenen! Mijn camera gaat dan ook zeker mee naar Amerika :).
Uiteraard hebben we de avond WEER afgesloten met een bezoekje aan de MAC :). En wij onszelf maar afvragen waar al die kilo's vandaan komen *lol*. Maar...dat is nu afgelopen! Integendeel zelfs...vanaf volgende week ga ik op donderdagavond ZUMBA doen. Dat is een vorm van sporten i.c.m. dansen. Uhhm jij?? (Ja, ik hoor het jullie denken *lol*) Ja, IK! I know, dat wordt lachen geblazen! Ohh, als ik maar niets breek *lol*. Maaruhh, dus geen vette hap meer op donderdag maar...SCHUDDEN MET DIE BILLEN (of in ieder geval een poging daartoe *lol*)!

3 Comments:

Viv said...

Ben benieuwd naar alle mooie plaatjes die je gaat schieten :)

En heel veel plezier met Zumba, een aantal collega`s van me zijn er helemaal fan van!!

fijn weekend, groetjes Vivian

mama said...

Ik vind deze foto's ook heel mooi!!! Inderdaad de eerste is echt heel goed!X

Marianne Hope said...

leuk gedaan! En een heel leuke portemonee! Fijn weekend!