zaterdag 25 juli 2009

Afscheid Cocu

Voor vandaag had ik eigenlijk niets bijzonders op de planning staan. Uiteindelijk ben ik heel de dag op pad geweest :). Om 12 uur werd ik wakker gebeld door Linde, of ik zin had om een uurtje mee te gaan bewegen. Omdat we niet zo'n zin hadden om naar de sportschool te gaan, zijn we naar ons mam (in Asten) gefietst. We zaten nog geen 2 minuten op de fiets of het begon te regenen. Gelukkig had Linde 2 regenjassen bij dus deze hebben we toen snel aangetrokken. Helaas regende het zo hard dat we een half uur later toch als 2 verzopen katjes bij ons mam arriveerden *lol*. Na een lekker warme bak thee (en het drogen van onze kleren in de wasdroger), zijn we weer terug naar Deurne gefietst. Gelukkig dit keer zonder regendruppels! We hebben uiteindelijk een uur gefietst en ondanks de regen was dat toch wel erg fijn! Nog even en ik vind bewegen ├ęcht leuk *lol*. Eenmaal thuis trof ik Patrick achter de computer aan. Hij was aan het googlen of de afscheidswedstrijd van Phillip Cocu live op tv werd uitgezonden. Ik zei, waarom gaan we er niet gewoon heen?... Nog geen 2 uur later (na kaartjes te hebben gekocht, boodschappen te hebben gedaan, koken en eten), waren we op weg naar Eindhoven. Het was een erg leuke avond! Het huidige PSV voetbalde tegen Team Cocu met spelers zoals Dennis Bergkamp, Marc Overmars, Figo en natuurlijk Cocu zelf. Een kwartier voor tijd (Psv stond inmiddels al ruim voor) kreeg Team Cocu, natuurlijk expres *lol*, een penalty. Cocu nam deze uiteraard zelf, als afscheidsgoaltje...Wat denk je....hij mist! Ohh! :) Gelukkig kon hij er zelf ook wel om lachen *lol*. Een paar minuten later werden 2 spelers van PSV gewisseld, trokken een ander shirt aan en kwamen er vervolgens bij Team Cocu weer in. Ook dat was erg lollig! Acht minuten voor tijd stonden de zoontjes van Cocu met het wisselbord omhoog, met het nummer 8. Cocu werd gewisseld. Heel het publiek klappen en zingen. Prachtig! Zelfs ik, ajacied in hart en nieren, kreeg kippenvel! Maar ik moet dan ook wel zeggen, ik heb Cocu altijd erg bewonderd als voetballer. Stiekum heb ik altijd wel gebaald dat hij niet bij Ajax voetbalde :). Na de wedstrijd volgde natuurlijk nog mooie woorden en een ere-ronde. Het was een leuke, mooie avond! Zeker omdat je er zo ineens spontaan bij bent :).

2 Comments:

mama said...

Geweldig om daar bij te zijn!!!

Mandy said...

Jee wat doen jullie toch altijd een leuke dingen! Je round robin ziet er geweldig uit!