woensdag 1 juli 2009

Leuk!!!

De afgelopen 2 avonden ben ik druk bezig geweest. Waarmee? Dát kan ik nog niet zeggen :). Dinsdag ben ik gebeld of ik iets wilde voorbereiden voor een artikel in een tijdschrift. Nee...niet voor de Creatief met Foto's maar voor...???... Haha, dat zeg ik lekker nog niet :). Jullie zullen even moeten wachten tot eind augustus want dan komt het blad uit. Ik vind dit natuurlijk erg leuk!!! Na, in 't klein, één layout en één stempelkaart in een blad, dan nu mijn eerste "echte", tja hoe zal ik het noemen,...publicatie. Jippie!!!
Ik was ook weer eens (eindelijk...hihi) bezig met een layout. Deze heeft nu even moeten wachten. Ik hoop de layout snel af te hebben en dan kan ik ook weer eens wat scrapwerk laten zien :).

4 Comments:

Linde said...

leuk leuk leuk!

Klaartje said...

Jij weet de spanning goed op te bouwen! Ben benieuwd! ;)

Anita said...

Owwww hoe leuk is dit!!!!!!!!!
Keigaaf voor je. Ben wel heel benieuwd.

Viv said...

Wat leuk zeg :) Ben wel heeel benieuwd nu!