vrijdag 24 juli 2009

Goed nieuws

Gister mocht ik weer op controle in Amsterdam. Dit keer zonder scans maar het blijft toch altijd een beetje spannend. Gelukkig was mijn bestralingsarts erg tevreden en zag alles er goed uit! Yeah!!! Nu hoef ik pas weer in januari terug te komen, dan weer voor controles inclusief scans.

Onze computer doet het helemaal!! Jippie!! Ik wist niet dat internet zo snel kan zijn *lol*. Echt super fijn! Nu alleen nog de tv-aansluiting maar dat komt wel. Ook onze nieuwe kastje voor digitale tv van UPC is binnen en geinstalleerd. Hier zitten weer wat meer mogelijkheden op, zoals meer zenders, serie's en opnemen dus ook daar ben ik ook blij mee :).

Ik heb gister bij de sportschool in plaats van zumba een andere groepsles gedaan, samen met ons Linde. Pff, dat was zwaar!!! Het naar huis fietsen ging dan ook erguhh langzaam *lol*. Enne, wat denk je...ik heb me toch spierpijn nu! Wow! En dan moet ik nu ook nog gaan poesten...bleh!!*lol*

7 Comments:

Lisetta said...

Heej Evi, ik ben erg blij voor je dat alles goed is. Geniet er van!!

Annes Art said...

Evi, fijn dat alles goed is!!blijft inderdaad spannend ja!!

Viv said...

Dat is allemaal goed nieuws! Ben blij voor je :)
Heel fijn weekend, groetjes Viv

Klaartje said...

Fijn dat het weer goed nieuws was! :) goed weekend!

D@nielle said...

supernieuws weer!

Anita said...

Heerlijk zo'n nieuws!!
Ben blij voor jullie. Ja blijft elke keer toch weer spannend.

Audrey said...

Heerlijk weer om goed nieuws te krijgen!!
Yeah ik kan weer op internet, we hebben ook een nieuwe computer, nog niet alles is aangesloten en of we alles nog van de oude kunnen halen weten we nog niet maar ik ben blij dat ik toch weer online kan.