donderdag 9 juli 2009

Sombrero...

Ja hoor, hier is hij dan...mijn beloofde LO :). Dit keer niet voor een challenge, maar gewoon "voor mezelf". Deze foto is gemaakt voor het concert van Guus Meeuwis. Ons mam, Charlene, Angela en ik zijn toen eerst wezen eten bij Popocatepetl, een mexicaan (o.a.) in Eindhoven. Het was erguhh lekker! We vroegen daar aan de serveerder of hij een foto van ons wilde maken. Dat wilde hij wel, op één voorwaarde...ik moest deze sombrero op! Vooruit dan :) Bij het bekijken van de foto's wiste ik alleen per ongeluk de foto. Dom! Omdat ik het toch wel grappig vond, vroeg ik nog een keer om de sombrero. Dus ik weer met dat ding op op de foto :). Daarna bedacht ik me pas (en dat is echt wat voor mij...*lol*) hoeveel mensen deze sombrero wrs al op hebben gehad. Ieks, bah!*lol* Helaas is de foto vd LO (de kleuren) niet zo goed gelukt :(...
Als je trouwens benieuwd bent naar Linde's volledige Kennedymars-verhaal...ze heeft nu een mooi verhaal op haar blog staan!!!

4 Comments:

Viv said...

Wat een leuke foto met die sombrero op, staat je goed ;)

De Lo is super, leuk om weer een LO van je te zien!

Anita said...

Mooie LO ennuh......oftie voor je is gemaakt ;)!!!

D@nielle said...

hihi ja wij en onze smetvrees levert zwetende momenten op ;) Lo is heel leuk !

Linde said...

mooi! leuke kleuren!!