dinsdag 21 juli 2009

Stilletjes...

I know, het is op het moment wat stilletjes op mijn blog :(. Ik wil zo graag aan de hobby maar het komt er gewoon niet van. Druk, druk, druk met andere dingen. Al moet ik zeggen...zoveel heb ik niet gedaan het afgelopen weekend. Ik heb me vooral bezig gehouden met één ding...STRIJKEN! Pff! Het zit zo...
Sinds ik met Patrick samenwoon heb ik eigenlijk nooit echt gestreken. Tenminste niet vóór het in de kast terecht kwam. Trok ik iets aan, dan streek ik het effe snel. Patrick vond dit niet zo'n fijne (zwak uitgedrukt *lol*) eigenschap van mij want voor hem was het natuurlijk niet zo handig. Elke keer als hij iets aan wilde trekken, moest ik het eerst nog strijken...als ik tenminste thuis was. Ik zei tegen Patrick, ik ga pas strijken als ik een fatsoenlijk stoomstrijkijzer heb *lol*! Dat liet hij zich geen 2 keer zeggen haha. Afgelopen vrijdag was hij daar dan...mijn nieuwe stoomstrijkijzer! Het leek het me vervolgens wel handig om één keer heel onze klerenkast te strijken, als beginpunt om het nu dan voortaan bij te gaan houden. Ik heb zaterdag dan ook bijna 7 uur (!!! ja, je leest het goed *lol*) staan stijken. Jemig! Op een gegeven moment kon ik gewoon niet meer op mijn benen staan...serieus...ik ben er letterlijk bij gaan zitten! Oh, en mn armen...pff! Ik was ZO blij toen ik klaar was! Ik ga het nu netjes bij houden zodat ik elke keer maar maximaal een half uurtje hoef te strijken. Dat is echt lang zat *lol*!!!
Verder hebben we ook een nieuwe computer gekocht. Ik ben er erg blij mee!!! Al kan ik er nu nog niet zoveel mee... Wij hebben een nieuwe internetprovider aangevraagd en daar wil ik even op wachten. Nu dus nog even met de oude laptop en het oude internet :). Op onze nieuwe computer zit ook een tv-functie dus vanaf nu (als we het aangesloten krijgen *lol*) kan ik in mijn hobbyhok, waar de computer staat, ook tv kijken. Nu hoef ik dadelijk dus niet meer te kiezen tussen hobby-en of een mooie film...Yeah!!!

4 Comments:

yvonne said...

Hoeveel kleren heb jij wel niet als je daar 7 uur voor nodig hebt, hahaha??????????!!!!!!!!!!!!!

Linde said...

Goed bezig! ik heb laatst ook zo mijn start gemaakt ( ook ik streek nooit) en ik ben er héél blij mee!!

Viv said...

pffff strijken is echt niet mijn favo bezigheid, heb er echt een hekel aan ;(
Maar wat goed van je, hopelijk ga je vanaf nu alles bijhouden!

Anita said...

Hahahaha die Eef Z E V E N uur strijken!!! Mennnnnnn das een dagtaak! Wel knap dat je het hebt gedaan. Nu is het voortaan piece of cake he als je het bij houdt. Succes!!