dinsdag 11 augustus 2009

Japanner!

Gister ben ik samen met ons mam, Linde & Mark, Thijs & Loes en Opa & Oma naar de japanner in Nijmegen geweest. Patrick moest helaas werken en kon dus niet mee :(. Linde en Mark wilde ons mam graag trakteren omdat ze altijd op Kuta past en vroegen of ik ook zin had om mee te gaan. Natuurlijk!:) Thijs en Loes gingen vervolgens ook gezellig mee. Toen wij vervolgens afgelopen zondag bij opa en oma waren voor oma's verjaardag vroeg Linde of zij misschien ook zin hadden om mee te gaan. Dat leek opa en oma wel erg leuk, ze waren namelijk nog nooit bij een japanner wezen eten. Oma was nog eens extra in haar sas want nu hoefde ze een keer niet te koken op haar verjaardag *lol*. Dus zo zaten we gister gezelli met zn 8-en bij de Japanner. Het was erg lekker!!! Oma werd nog extra verrast...ze kreeg een toetje met vuurwerk voor haar verjaardag! Voor ons was dat trouwens ook een verassing want dat hadden wij niet gevraagd *lol*. De serveerster had denk ik goed geluisterd :). Erg leuk!!! Ik had wel medelijden met mijn collega's vandaag...wow...wat een knoflooklucht!! :) Jemig! *lol*.....

2 Comments:

mama said...

Het was inderdaad heerlijk en super gezellig!!!! En jij doet je fotocursus eer aan, prachtig de avond in beeld gebracht! x

Viv said...

Ben het helemaal met je moeder eens :) Je foto`s zien er helemaal top uit!!