zondag 2 augustus 2009

OLW "Sweet"

Hèhè, eindelijk had ik weer eens tijd, zin en inspiratie om te scrappen. Deze foto had ik al een tijdje liggen en ik vond hem zo goed passen bij het nieuwe thema van One Little Word. Het thema daar is namelijk "Sweet"...én ik vind deze foto zelf zo schattig *lol*. Dit ben ik op mijn fietsje, samen met mijn konijn, vroeger een onafscheidelijk duo!:) Linde zat er vaak ook nog bij. Zij in de bak achterop, ik op het zadel en mijn konijn voor in de mand. Zo grappig! Helaas heb ik hier geen foto van. Dan was het nog schattiger geweest *lol*...

5 Comments:

Viv said...

sooo sweet!!! Echt een gave LO, Evi!
En foto`s van vroeger zijn altijd zo leuk!

D@nielle said...

oh ik vind dat ook zo leuk foto's van mezelf scrappen als kindje. Hij is cute geworden !

Gigi said...

oh so adorable!!!

sam said...

super leuke lo!!! kom even langs op m'n blogje :) groetjes sam

Marianne Hope said...

Wat een lief foto! En gaafe layout! Hartelijk gefeliciteerd met je publicatie. Ziet er heel leuk uit. Groetjes!