zondag 16 augustus 2009

Scrappen, tarot en voetbal...

Afgelopen donderdag ben ik, samen met Linde, bij mijn nichtje wezen bbq-en. We zijn daar toen blijven slapen om de volgende dag gezellig met zn 3-en te scrappen. We zijn erg produktief geweest!!! Aafke gaat over 3 weken trouwen en heeft daarvoor een geldkistje gemaakt. Super leuk!!! Linde heeft 2 LO's gemaakt en ik heb een begin gemaakt aan een boekje. Waarover? Haha, dat weet ik nog niet. Ik heb een chipboard boekje bekleedt maar ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen. Ook hebben Linde en ik aan een geheim "projectje"gewerkt. Dat kan ik dus nog niet laten zien :). Het was erg gezellig!!! Gister ben ik eerst bij de kapper geweest. Daarna heb ik bij Charlene een beginners-tarot-workshop gevolgd. Dat was erg interessant! Wil je zien wat Charlene hier allemaal meedoet, kijk dan eens op haar site ...Vandaag ben ik naar PSV-Ajax geweest. Patrick ging naar de Truckshow in Liessel dus ik kon op zijn seizoenskaart gaan. Pff, wat was het spannend!!! Mijn hartslag! Ik zat op de PSV-tribune en ik moest, als ajacied, daarom extra letten op mijn bewegingen en gelaatsuitdrukkingen. En dat was erg moeilijk...ik ga namelijk altijd erg op in een wedstrijd *lol*. Helaas heeft Ajax verloren met 4-3 :(. Grr!!

Morgen weer werken....nog 4 weken en dan lekker vakantie! Ohh, ik kan niet meer wachten :).

2 Comments:

Viv said...

Ziet er gezellig uit zo samen scrappen :) Ben benieuwd naar jullie "projectje"!

groetjes Viv

Klaartje said...

ooooh! Dapper hoor, als ajacied tussen de PSV-ers! LOL! Ben benieuwd (lees: Nieuwsgierig) naar jullie geheime projectje!