zondag 30 augustus 2009

Vrijgezellenfeest Aafke

Aanstaande vrijdag gaat mijn nichtje trouwen! Afgelopen vrijdag was er dan ook een vrijgezellenfeestje voor haar geregeld....met een leuke outfit...:)... 's Middags zijn we naar Bloemendaal strand geweest, om daar een videoclip op te nemen :). Dat was erg leuk!! We hebben het nummer "Walkin'on sunshine" van Katrina and the Waves opgenomen. Hier zijn Aafke, Linde en ik "in actie"...*lol*...Het waaide wel erg hard dus naast het playbacken en dansen, moesten we ook erg ons best doen om te blijven staan, om ons rokje naar beneden te houden en niet teveel zand te happen *lol*. Dit zal ook wel leuke beelden geven voor de videoclip :). Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!! :). Daarna zijn we naar Haarlem gegaan om daar lekker een hapje te eten en te stappen. We zijn wezen eten bij een Italiaans restaurant met een erg grappig concept. Je kreeg een soort van pinpas en dan kon je zelf je eten gaan bestellen bij verschillende plekken in het restaurant. Dan kreeg je vervolgens een buzzer mee en kon je weer terug aan tafel gaan zitten. Als je eten dan klaar was, ging je buzzer af en kon je het ophalen. Dat was erg grappig! En lekker!! Linde en ik zijn 's nachts in een hotel blijven slapen en dat was wel heel erg fijn! Daar konden we ons tussendoor even lekker opfrissen én we hoefden 's nachts niet meer naar huis te rijden. 's Avonds was Aafke verkleedt als roodkapje en heeft ze verschillende opdrachten moeten doen. Volgens mij heeft ze een hele leuke dag gehad!! En nu op naar vrijdag!! :))

5 Comments:

Viv said...

Dat ziet er ontzettend gezellig uit zeg!
2 weken geleden vierden we het vrijgezellenfeest van mijn schoonzusje en hebben we een cd opgenomen maar zo`n videoclip opnemen lijkt me ook super gezellig!

Sofie said...

Hi Evi,

Wat een leuk stukje. En wat heb jij leuke foto's. Zou je deze willen mailen?

kus Sofie

sam said...

klinkt als een heel erg leuk vrijgezellenfeest! leuke foto's ook!

Angelique said...

Een videoclip, wat een leuk idee! Dit ga ik zeker als optie aanbieden voor het vrijgezellenfeest van mijn zus. De foto's zien er erg leuk uit ook!! Zelf ben ik met mijn vrijgezellenfeest gaan kitebuggyen op het strand, heel wat anders maar ook echt super leuk! Het was goed geregeld, we hebben het enorm naar ons zin gehad, een dag om nooit meer te vergeten.

Suzanne said...

Echt heel erg leuk! En ook echt hele leuke foto's