dinsdag 8 september 2009

Hier is 'ie dan...DE videoclip:)

Dit is de videoclip die wij gemaakt hebben tijdens het vrijgezellenfeest van Aafke. Ik vind hem zooo leuk geworden!!! Echt een leuk aandenken, zeker ook voor Aafke! Zelf hebben wij ook nog een dvd-tje gekregen met 1 uur aan rest-materiaal en foto's, een soort van "making off", dat is ook erg leuk om te zien....ja, voor onszelf dan hihi, daarmee zal ik jullie niet vervelen :). Maar deze video is, denk ik *lol*, voor jullie wel grappig om effe te kijken. Zoek Linde en mij:)

8 Comments:

Audrey said...

KEI GAAF!

Anita said...

Verrrrrrrrrry FUNNY!!!
Je hebt echt "verborgen" talenten :)

Viv said...

Zo leuk is dit!!! Moet ik onthouden voor alle vrijgezellen feestjes die nog komen gaan, hihi!

Klaartje said...

Kei leuk!!!!!

Angelina said...

Super leuk!!

Marianne Hope said...

Erg leuk videoutje! En ik heb jullie gevonden, hi, hi...

charlene said...

Ik vind 'm echt super gaaf geworden!!!

D@nielle said...

superleuk, vind vooral die springstukjes geweldig !