dinsdag 29 september 2009

Florida: Dag 3

Vandaag hebben we eerst een lekker ontbijtje gehad bij het hotel. Daarna zijn we naar Seaworld gereden. Daar hebben we een leuke dag gehad, met verschillende mooie shows en bezienswaardigheden! Vooral de show "Believe" in het Shuma Theater was erg mooi! Dit is een show met orka's. Super!!!De laatste show van de dag in het Sea Lion & Otter stadium was vooral erg lachwekkend :). Patrick werd naar voren geroepen!!! Hij wilde eerst niet maar hij kwam er niet onderuit. Patrick deed al zijn spullen af (fototoestel, portemonnee e.d.) en ik dacht "huh, is dat nu nodig?". Daarna begreep ik het...Patrick werd, na eerst het theepot-dansje (ja, iets amerikaans schijnbaar???) te hebben moeten doen, helemaal onder gesplasht door die zeeleeuw *lol*!!! Patrick had dit dus zelf al aan zien komen :). Ik lach helemaal krom van lachen...samen met 1000 anderen! Gelukkig kon Patrick er zelf ook wel om lachen en ach, het was ook 35 graden!!! We hebben daar een leuke dag gehad! Eigenlijk kun je Sea World wel een beetje vergelijken met Dolfinarium maar dan groter en mooier! Na Sea World hebben we nog even geshopt. We hadden een zonnebril gekocht voor Patrick, een Harley Davidson t-shirt en wat souvenirs. Deze dag heb ik ook mijn eerste poging gedaan om Uggs te vinden voor Linde...maar daarover later meer....:)
's Avonds zijn we naar Universal Citywalk (Universal Orlando Resort) geweest. Universal Citywalk bestaat uit héél véél lichtjes, restaurant, cafe's, bioscoop enz. Daar hebben we gegeten bij Bubba Gump, een restaurant gebasseerd op de film Forrest Gump. Op de tafel stonden deze bordjes. Bij het blauwe bordje liep de serveerster door en bij het rode bordje kwam ze de bestelling opnemen. Wel grappig toch?!Daarna zijn we naar het Hard Rock cafe geweest. Daar hebben we wat gedronken én,...natuurlijk *lol*..., een t-shirt gekocht. Het Hard Rock cafe is iets waar ik altijd al een keertje naar toe wilde. Nou, dat is gelukt want in deze vakantie volgen er nog 3 *lol*. We zijn uiteindelijk geweest in het Hardrock Cafe van Orlando, van Miami, van de Bahama's en van Key West.Rond middernacht zijn we weer terug naar het hotel gereden want de volgende dag moesten we weer vroeg op....voor het dolfijnzwemmen!!! Dat was super maar daarover meer in mijn volgende post deze week :)))

Oh, bijna vergeten...vanaf deze avond heb ik de rest van de vakantie ZONDER spalk gelopen. Goed hè, en niet gevallen *lol*. Tja, ik moest wel....met 6 blaren door al het lopen en de warmte i.c.m met dat ding...ik kon hem gewoon echt niet meer aan hebben. Het schuurde aan alle kanten...AU!!! Maar het ging goed! Door de warmte werden de spieren/zenuwen in mijn been soepeler en ik liep redelijk goed. Pas in Nederland heb ik hem weer aangedaan! :)

1 Comment:

Lisetta said...

Nou ik krijg er weer zin in, Florida heerlijk. Al die dingen hebben we ook gedaan, seaworld, hardrock café, Harley Davidson.
Wat een leuke tijd. En zonder spalk was het natuurlijk echt vakantie. Ik blijf je verhalen volgen. Leuk om te lezen.