zondag 13 september 2009

Florida...here we come!

Het is bijna zover...nog een paar uurtjes en dan vertrekken we, op weg naar Florida!!! Ik heb er erg veel zin in!!! Al moet ik wel zeggen, daar dacht ik vanochtend nog even anders over :(. Ik ben de laatste dagen erg verkouden en een beetje grieperig geweest. Toen ik vanochtend super beroerd wakker werd na een nacht slecht slapen van al het hoesten en proesten, dacht ik "aaaahhhh....ik moet vanavond op vakantie!!". Ja, erg hè?! Inmiddels is dat gevoel wel gezakt hoor, *lol*, en voel ik me gelukkig ook weer ietsjes beter.
Inmiddels heb ik dan ook mijn koffer gepakt, een klein "draaiboekje" gemaakt en ben ik er helemaal klaar voor. Nu nog een paar uurtjes slapen, een lekkere douche en dan...gaan met die banaan!!! Bye bye!!! Tot over 2 weken :).

5 Comments:

Viv said...

Heel veel plezier op jullie reis naar Florida!!
Geniet ervan!

Anita said...

Owwwwwww jullie zijn al onderweg!!!!
Nou als je dit leest ZIJN jullie er al!! Hopelijk gaat het weer helemaal goed met je en hebben jullie een goeie vlucht gehad.
Geniet van de USA en tot over 2 weekjes BYEBYE.

Lisetta said...

Goh nu al, alsnog veel plezier, maar dat zal vast wel lukken.

sam said...

ontzettend veel plezier!!!

D@nielle said...

wens jullie onwijs veel plezier daar, kan ik nog een verlanglijstje doormailen ? hahaha