zaterdag 26 september 2009

We're back!!!

Hoi, daar ben ik weer, terug van de States! Helemaal brak van de reis...maarrr...het was het waard hoor!!! We hebben een super leuke vakantie gehad!!! Veel gezien, veel gedaan, veel plezier gemaakt ...gewoon echt super!!! De komende dagen zal ik, voor diegene die dat leuk vinden *lol*, mijn verhalen en foto's beetje bij beetje gaan posten. Nu ga ik eerst even lekker uitrusten en relaxen :). Pff, ik ben kapot!!! :)

Wacht, vooruit....ik zal jullie vast laten zien in wat voor gave bak we gereden hebben :). Oh, wat een heerlijke auto...deze super nieuwe Lincoln MKS!!! Fijne airco (per persoon regelbaar én in de stoelen), leren bekleding, automatisch verstelbare stoelen, giga veel ruimte en nog geen 2000 mile gereden.... Ja, dat was even tegenvallen toen we vandaag onze eigen BORA weer instapte *lol*.

5 Comments:

Klaartje said...

Welcome back! Gave auto!! kon je 'm niet meenemen?? hihi!

Anita said...

Yeahhhhhhh back in the Netherlands!!
Dat wordt weer even wennen, van zo'n GIGAgroot land nu weer in ons kleine kikkerlandje.
Maarrrrr Oost West - Thuis Best!!!!!
Ben benieuwd naar je avonturen!!

sam said...

welkom thuis. de auto ziet er inderdaad super uit, ben benieuwd naar alle andere foto's en verhalen!

Viv said...

Hey je bent er weer :)
Ben benieuwd naar alle verhalen en foto`s die we van je te zien krijgen.

Lisetta said...

Welkom terug weer in dit nu toch wel wat kouder wordende landje. Ik ben erg benieuwd naar je avonturen. Dat het leuk was daar was ik al van overtuigd.